اخبار

تولید فیلم‌های کششی بسیار قوی پلیمری

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت‌های ExxonMobil و Colines با همکاری یکدیگر سه فیلم کششی تحت بار (stretch load protection film) تولید شده‌ی خود را در نمایشگاه K2016 معرفی کردند. فرمول بندی این فیلم‌ها برای مصرف کننده‌ی سه محصول Exceed™، Enable™ و Vistamaxx™ مناسب می‌باشد.

یکی از این محصولات جدید که فیلمی 7 لایه می‌باشد، ALLROLLEX®-2000 نام داشته که با اکسترودرهای 5 PERFORM-EX در سرعت رانشگری بسیار بالا تولید شده است. محصول دیگر حاصل از این همکاری، PREROLLEX®-1000 نام داشته که 5 لایه بوده و برای کاربردهای دستی بسته بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که شرکت Colins یک فناوری بسته بندی با سرعت بالا (high-speed wrapping technology) که در دنیا بسیار نوین و جدید می‌باشد را با نام ALLWRAPPER® به بازدیدکنندگان خود معرفی کرد. این فناوری از یک فیلم بسته بندی نازک استفاده کرده و قابلیت بسته بندی محصولات بسیاری از بطری گرفته تا کارتن‌های نوشیدنی را در یک فرآیند پیوسته داراست.

طبق آزمون‌های انجام گرفته با تجهیزات ESTL، این محصولات پایداری بیشتری را دارا بوده و می‌توانند از مقدار فیلم کمتری در بسته بندی‌های مشابه استفاده کرده و وزن بسته بندی را به مقدار قابل توجهی کاهش دهند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد فناوری ارائه شده، قابلیت بریدن بسته بندی‌های ضخیم در سرعت‌های بسیار زیاد روی یک خط مستقیم می‌باشد.

فرمول بندی فیلم‌های ارئه شده به گونه‌ای طراحی شده است که چقرمگی بسیار مناسب، خواص نوری خوب و تحمل بار زیاد با وجود نازک بودن را داشته باشد.

از آنجایی که فیلم‌های بسته بندی کششی هم وظیفه‌ی بسته بندی و هم وظیفه‌ی محافظت به صورت هم زمان را دارا هستند، نیاز است تا برای جابجایی بارهای تحت محافظت نهایت دقت در تولید این محصولات به کار رود.   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا