اخبار

تولید دوده با مش 5000 برای اولین بار در ایران

بسپار می نویسد، سلیمانی، مسوول فروش شرکت گوهر فرایند خلیج ­فارس می گوید این شرکت دانش­ بنیان (یکی از زیر مجموعه های صنایع تولیدی اصفهان مقدم ) و تولیدکننده دوده­ی میکرونیزه ­(پیگمنت مشکی) است که برای مصارف مختلف در گریدهای متفاوت تولید می شود.  این محصول در صنایعی همچون رنگ، مرکب، انواع مستربچ و کامپاند، پلاستیک، لاستیک، پی ­وی ­سی، چرم مصنوعی، تونر و به طور کلی هر محصولی که نیاز به مشکی شدن داشته باشد کاربرد دارد.

قبلا فقط دو گرید در مش ­های 1200 و 2500 تولید می­شد، که در نوع خود قیمت و کیفیت مناسبی داشت و به خوبی نیز از آن استقبال ­شد. با توجه به تاکید مدیران این شرکت به نوآوری، بر روی کیفیت و اندازه ذرات کار کرده و برای اولین بار در ایران مش 5000 (ذرات یک میکرون) تولید ­کرده ­ایم. اکنون در بازار ،دوده یک میکرونی فقط وارداتی داریم و می­توان گفت با این محصول، در بسیاری از صنایع نیاز به واردات را کاهش می­دهیم. در زمینه رنگ و مرکب به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا استقبال خوب بوده­ است. در زمینه پی ­وی ­سی و چرم مصنوعی ­نیز به همین صورت است. با توجه به شروع خوب به یاری خدا به زودی  افزایش ظرفیت خواهیم داشت.


(ادامه دارد …)

متن کامل این مصاحبه را در شماره 173 ام ماهنامه بسپار که در بهمن ماه منتشر شده است بخوانید.
در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد. 


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا