اخبار

تولید آمیزه های TPE جدید با بهبود خواص چسبندگی حاصل همکاری KRAIBURG و Eastman

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر در راستای رویکرد شرکت KRAIBURG TPE در سال ۲۰۱۹ در راستای افزایش تمرکز بر کاربردهای پزشکی و دارویی، این شرکت اخیرا همکاری هایی را با شرکت Eastman انجام داده است. در راستای این همکاری قرار است محدوده ی گسترده ای از لاستیک های گرمانرم با خلوص بالا و فناوری های نوآورانه  تولید شوند.

با همکاری های صورت گرفته با شرکت Eastman، محدوده ای از این مواد با نام تجاری Thermolast M TPEs تولید شده که قابلیت چسبندگی مستقیم به بسپارهای خاصی را داشته که در کاربردهای پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از تولیدات شرکت Eastman نظیر PP، ABS، ABS/PC و PET در کاربردهای پزشکی استفاده شده که چسبندگی مناسبی را به مواد تولیدی مذکور دارا هستند.

این دو شرکت محدوده ی گسترده ای از محصولات خود را در نمایشگاه Pharmapack 2019 که در پاریس برگزار میشد معرفی کردند.

محصولات تولید شده دارای سطوح مختلفی از سختی (Hardness) بوده که این مساله انعطاف پذیری تولید و آسانی فرایند را فراهم می آورد. این آمیزه همچنین می توانند با استفاده از روش های مرسوم و با استفاده از اتیلن اکسید، گاما تا تابش الکترون سترون شوند.

محصولاتی که در کاربردهای پزشکی استفاده می شوند باید ویژگی های متفاوتی را دارا باشند. آمیزه های جدید تولید شده نیز این ویژگی ها را دارا بوده که از جمله ی آن ها می توان به فاقد فلزات سنگین بودن، لاتکس،   PVC و فتالات اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا