اخبار

تهران ، امین الضرب 87 سال بعد …

بسپار/ ایران پلیمر چهارمین دوره مراسم اعطای نشان امین الضرب به همت اتاق بازرگانی ایران  صبح امروز در تالار وحدت برگذار شد تا مشوقی باشد برای حضور بخش خصوصی،  ایجاد امید و كارآفرینی در جامعه.

 گویا همچنان بعد از گذشت 87 سال از درگذشت حاج امین الضرب نام این تاجر سرشناس ایرانی برای  فعالین اقتصادی نوعی دلگرمی به همراه می آورد. انگار امید به آن داریم تا همان طور که امین الضرب با خرافات مردم در مقابله با صنعت برق مبارزه کرد، امین الضرب  های دیگری نیز در این روزهای اقتصاد ایران ظهور کنند و به توفیق هر چه بیشتر صنعت کشور همت بگمارند.

امروز در 136 سالگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران چهارمین دوره ی این مراسم برگزار شد. در این مراسم که جمعی از کارآفرینان، پیشکسوتان، جوانان نوآفرین و پژوهشگران عرصه ی اقتصاد گرد هم آمده بودند، از سهیلا ترابی فارسانی  به پاس یک عمر فعالیت پژوهشی در عرصه  ی تاریخ تجارت و اقتصاد ایران، علینقی مشایخی پژوهشگر دانشگاهی در عرصه ی توسعه ی علم ایران، میلاد منشی پور بنیان گذار شرکت تپسی، نصر الله ایزد پناه بنیان گذار استیل البرز، مهدی خان محمدی موسس گروه صنعتی نان سحر، نورالدین و شمس الدین نوربخش بنیان کذاران گروه دامداران  تقدیر و لوح امین الضرب به آنان اعطا شد

در این مراسم اقایان علی سلک نجاتی بنیان گذار آناتا و داود عبدلی عاملی بنیانگذار تاژ نیز ضمن دریافت لوح و نشان امین الضرب به عنوان کارآفرینان برتر کشور معرفی شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا