اخبار

تلاش های زیست محیطی برای تولید رزین های EVA زیست پایه

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر در راستای رویکرد استحکام بخشی به استفاده از مواد شیمیایی تجدیدپذیر شرکت Braskem به رزین هایی EVA بر پایه ی نی شکر دست یافت. تولید این رزین به گونه ای طراحی شده است که قادر باشد در کاربردهایی نظیر کفش، خودرو و حمل و نقل مورد استفاده قرار گیرد. تولید این محصول دامنه ی محصولات سبز شرکت Braskem تحت عنوان I'm green را پوشش می دهد.
 شرکت Braskem اولین پلی اتیلن زیستی را در مقیاس صنعتی تولید و به همین دلیل بسیار در دنیا شناخته شده می باشد. پلی اتیلن سبز تولیدی این شرکت در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار ساخته شده و توجهات بسیاری را به سمت خود جلب نموده است. در حال حاضر بیش از ۱۵۰ شرکت در سراسر دنیا در اروپا، ایالات متحده، آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی از این محصول استفاده می کنند. 
محصولی که به تازگی توسط شرکت Braskem ساخته شده است یک رزین EVA پایه زیستی می باشد. این محصول می تواند به خوبی در خطوط تولیدی زیره کفش ها مورد استفاده قرار گیرد. این رزین در حال حاضر در ایالات متحده، زلاند نو، استرالیا و کانادا مورد استفاده قرار می گیرد. تولید کفش با استفاده از این رزین، راحتی طراحی و ماندگاری را به ارمغان می آورد.
با داشتن ویژگی هایی نظیر انعطاف پذیری، سبکی و مقاومت این رزین تولیدی به کاهش گازهای گلخانه ای از طریق دریافت و نگهداری دی اکسید کربن در حین تولید خود کمک می کند. این شرکت دلیل اصلی موفقیت خود در عرضه ی مواد سبز مختلف را خلاقیت خود می داند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا