اخبار

تداوم تولید و عرضه پایدار آنتى سپتیک از سوی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی

بسپار/ ایران پلیمر رییس کمیته شرایط اضطرارى شرکت ملى صنایع پتروشیمى گفت: تولید و عرضه محلول آنتى سپتیک از سوی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به صورت پایدار تداوم دارد.

 علی ربانی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهارکرد: از زمان شروع تولید محلول آنتى سپتیک در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی تا عصر دیروز 23 هزار و چهارصد و شصت بطری از این محصول تولید شده است و بخشی از این محصول با توجه به نیاز های موجود در اختیار شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی( ماهشهر) و  شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ( عسلویه) برای تامین و توزیع درمراکز صنعتی و مسکونی قرار گرفته است و باید بر این نکته تاکید کرد که نیمی از این عرضه ها در مناطق شهری و روستایی بوده است.

 وی تصریح کرد: بیش از 14 هزار بطری تاکنون درمناطق مختلف کشور عرضه شده است و با توجه به میزان تولید در روز جاری،  قرار است  امروز نیز 12 هزار بطری عرضه شود.

رئیس کمیته شرایط اضطرارى شرکت ملى صنایع پتروشیمى با بیان این که محصول مورد اشاره در اختیار چهار شرکت تابعه وزارت نفت نیز قرار گرفته است گفت: عرضه محلول آنتى سپتیک افزون بر ستادهای این شرکت ها در شرکت های تابعه نیز انجام شده است.

وی افزود: افزون بر موارد یاد شده تاکنون چندین محموله نیز در اختیار ، یکی از بیمارستان های تهران و ارگان ها و سازمان های استان گیلان و همچنین چند مرکز درمانی و بهداشتی دیگر قرار گرفته است.

همکاری هلدینگ ها با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی

رئیس کمیته شرایط اضطرارى شرکت ملى صنایع پتروشیمى با تقدیر از همکاری و تعامل هلدینگ پترو فرهنگ و هلدینگ خلیج فارس  برای تامین بخشی از مواد اولیه مورد نیاز گفت: عرضه محلول آنتى سپتیک به مراکز درمانی و نیز ارگان ها به صورت رایگان انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود وهمکاری هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی قرار است ظرفیت تولید این محصول مهم در روزهای آتی افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا