اخبار

تجمیع انبارهای نگهداری کالا در سطح استان تهران با هدف پیشگیری از جرم

بسپار/ ایران پلیمر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از تجمیع انبارهای نگهداری کالا در سطح استان تهران با هدف پیشگیری از وقوع جرم و شناسایی کالاهای قاچاق خبر داد.

به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری تهران، علی دیزجی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از تجمیع انبارهای نگهداری کالا در سطح استان تهران با هدف پیشگیری از وقوع جرم و شناسایی کالاهای قاچاق خبر داد و عنوان کرد: انسجام بخشی و تجمیع انبارهای نگهداری کالا، باراندازها و تمرکز کنترل و نظارت بر آن‌ها در پویش شناسایی کالای قاچاق در سطح استان تهران در راستای پیشگیری از وقوع جرم صورت خواهد پذیرفت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: در این زمینه نشست تعاملی با اتحادیه صنف دارندگان انبار کالاهای تجاری، سراها و سردخانه‌ها و دستگاه‌های توزین وسایل نقلیه تهران، جهت اولویت بندی انبارهای واقع در شهرک بارانداز و انبارداری موسوم به چمبورک برگزار شد.

وی تصریح کرد: در خصوص نحوه اولویت بندی تخصیص انبارها به اشخاص در مرحله اول افرادی مشخص خواهند شد که تاکنون توسط اتحادیه فوق انبار به آن‌ها تعلق نگرفته و مجوز انباری در اختیار دارند و سپس اقدامات اجرایی بعدی جهت نحوه واگذاری اراضی به انبارداران دارای مجوز انجام گیرد.

 

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا