اخبار

تاسیس فروشگاه های عرضه محصولات ایرانی/ فرصتی برای تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی

بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، فروشگاه های عرضه محصولات ایرانی با هدف ترویج فرهنگ تعاون و تحقق شعار امسال در همه شهرهای بزرگ کشور تاسیس می شود.

به نقل از روزنامه اطلاعات، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و افزود: این شعار از کلیدی ترین مسیرهای ارتقای معیشت در سطح اقتصادی مردم و نقطه عطفی برای توسعه همه جانبه اقتصاد ایران است.

به گزارش اتاق تعاون ایران، وی با تاکید بر ضرورت شکل گیری یک زنجیره به هم پیوسته از ابتدای تولید تا توزیع و بازرگانی محصولات داخلی، گفت: باید گسترده کردن حلقه ارتباط تولید تا مصرف نهادینه شود.

عبدالهی به برنامه های اتاق تعاون برای تحقق شعار امسال اشاره کرد و افزود: در بخش تعاونی های مصرف از طریق ارائه تسهیلات و قرارداد سلف، به دنبال افزایش قدرت خرید مردم هستیم.

وی اضافه کرد: در هر شهر، فروشگاه های بزرگی از کالاهای ایرانی را بنا می کنیم تا از این طریق به ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی کمک کنیم. رئیس اتاق تعاون ایران همچنین از امضای تفاهمنامه ای با کمیته امداد امام (ره) خبر داد و گفت: از این پس مددجویان کمیته امداد از کالاها و خدمات بخش تعاون برخوردار می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا