اخبار

بیوتی اسکای در عرب پلاست چه کرد؟ در ChinaPlas چه خواهد کرد؟!

بسپار می نویسد، تفاوت چشمگیر حضور و مشارکت شرکت های پتروشیمی ایران در سیزدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی پلاستیک، پتروشیمی و بسته بندی عرب پلاست دوبی با دوره های قبلی این نمایشگاه، افزایش تعداد شرکت کنندگان ایرانی و منسجم تر بودن و یکپارچگی حضورشان بود. 
این روند با برگزاری جلسات هم اندیشی مستمر به همراه مشارکت کنندگان نمایشگاه و دریافت نظرات و پیشنهادات آنها توسط شرکت بیوتی اسکای دوبی نماینده انحصاری نمایشگاه عرب پلاست و هماهنگی های انجام شده توسط این نماینده با برگزار کننده نمایشگاه مذکور انجام پذیرفت و نمایشگاه منجر به رزرو بیش از یکهزار متر مربع فضای اختصاص یافته به پاویون ایران در سالن شماره 7 مرکز نمایشگاهی و تجارت جهانی دوبی گردید که نسبت به دوره قبل حدود 30 درصد رشد و افزایش یافت. 
شرکت پتروشیمی خلیج فارس به همراه شرکت های تحت پوشش خود، بازرگانی پتروشیمی، پتروشیمی شازند، پتروشیمی امیرکبیر، پتروشیمی تبریز، پتروشیمی غدیر و پتروشیمی فارابی از جمله مجموعه هایی بودند که در این فضا حضور داشتند و سعی گردیده بود با طراحی و ساخت غرفه هایی برگرفته از ترکیب و نمادهایی از معماری سنتی و مدرن فضایی بسیار جذاب همراه جلوه های ویژه به وجود آورد، بطوریکه بازدیدکنندگان نمایشگاه در بدو ورود به سالن 7 با نام و برند شرکتهای معتبر ایرانی مواجه می شدند و در کمترین زمان ممکن به شرکت های مورد نظرشان مراجعه و نیازها و تقاضاهایشان را مطرح و مذاکرات مورد نظرشان را انجام می دادند. 
از این رو در ارزیابی های انجام شده توسط برگزار کنندگان با توجه به خلاقیت و نوآوری در طراحی و ساخت اجرای برخی شرکت های ایرانی حاضر در این نمایشگاه لوح تقدیر و تندیس توسط مدیر عامل شرکت برگزار کننده نمایشگاه عرب پلاست 2017 اعطاء گردید. 
البته در این دوره از برگزاری نمایشگاه عرب پلاست شرکتهای بزرگی از دیگر کشورها همچون آرژانتین، آمریکا، استرالیا، بلژیک، کانادا، چین، هند، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، ترکیه، ویتنام و دیگر کشورهای مناطق مختلف اروپا، آسیا، آفریقا که صاحب تکنولوژی و صنایع پتروشیمی، پلیمر و پلاستیک بودند نیز حضور داشتند. 

تعداد بیست هزار نفر از مدیران، تجار و متخصصان شرکت های مرتبط با صنعت پتروشیمی و پلاستیک از 133 کشور جهان از سیزدهمین نمایشگاه عرب پلاست دوبی بازدید کردند که تمامی این آمارها نشان دهنده اعتبار این رویداد مهم صنعتی جهانی و اعتماد نقش آفرینان و فعالان صنعت ارزش آفرین پتروشیمی و پلیمر به برگزارکنندگان نمایشگاه عرب پلاست می باشد. 


شرکت بیوتی اسکای به عنوان نماینده رسمی و انحصاری نمایشگاه Chinaplas 2017 در ایران و مجري پاويون ايران از كليه علاقه مندان دعوت کرده تا در  نمايشگاه یاد شده که 26 اردیبهشت ماه در گوانگجو چین برگزار خواهد شد، مشارکت نمایند.

ليست شركت كنندگان اين نمايشگاه بدين شرح است: هلدينگ خليج فارس، پتروشيمي امير كبير، پتروشيمي شازند، پتروشيمي جم، شركت بازرگاني پتروشيمي، انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ايران و شركت يگانه انديش نفت. 

ماهنامه بسپار به عنوان تنها همکار رسانه ای نمایشگاه در ایران نسخه ویژه ای را در این نمایشگاه توزیع خواهد کرد. 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن این شرکت 88190018 – 021 داخلی 113 تماس گرفته و یا با آدرس ایمیل [email protected] مكاتبه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا