اقتصاد و مدیریت

بیزنس اینسایدر منتشر کرد: کدام استارت آپ ها در سال 2018 رونق خواهند یافت؟

بسپار/ایران پلیمر می نویسد، سال 2018 نزدیک است که بار دیگر زمان پیش بینی این است که سال آینده چه اتفاقی در صنعت فناوری رخ خواهد داد.

چه کسی بهتر از کارشناسان VCs که به این صنعت توجه دارد می تواند سال 2018 را پیش بینی کند. در این لیست 50 استارت آپ آورده شده است.

نوتو (Nauto)

دوربین داشبورد وسایل نقلیه با استفاده از هوش مصنوعی

سرمایه گذاری: 173.9 میلیون دلار

چه کار می کند: نوتو دوربینی روی داشبورد ماشین است که با کمک هوش مصنوعی کار می کند. این دوربین کمک می کند تا خطرات ناشی از رانندگی را شناسایی کند. او همچنین علت تصادفات را تحلیل می کند.

چرا رشد خواهد کرد: به زودی رانندگی تبدیل به نت ورک و فعالیت مشترک می شود –خودروهایی که در جاده ها هستند از آنچه خودروهای دیگر آموخته اند، بهره مند می شوند. نوتو با استفاده از هوش مصنوعی ایمنی حمل و نقل را بازنگری می کند.

 

Rigetti Computing

استارت آپی مبنی بر محاسبات کوانتومی

سرمایه گذاری: 69.5 میلیون دلار

چه کار می کند: این استارت آپ تکنولوژی را توسعه می دهد و نوع جدیدی از کامپیوترهای قدرتمند با محاسبات کوانتومی می سازد.

چرا رشد خواهد کرد: محاسبات کوانتومی یک صنعت بسیار بزرگ است و غول یک کامپیوتر بزرگ کوانتومی فوق العاده قدرتمند خواهد بود. شرکت هایی مانند مایکروسافت، گوگل و اینتل کامپیوترهای کوانتومی را آزمایش کرده اند، اما این استارت آپ روشی منحصر به فرد دارد.

 

Pindrop

توقف کلاهبرداری از طریق صدا

سرمایه گذاری: 122.8 میلیون دلار

چه کار می کند: این استارت آپ در مراکز تماس صدای افراد را تحلیل می کند. حتی می تواند تعیین کند که این صدا واقعی است و یا توسط کامپیوتر تولید شده است.

چرا رشد خواهد کرد: صدا به عنوان راهی برای برقراری ارتباط است و سیستم های کامپیوتری در چندسال اخیر بیشتر و بیشتر فراگیر شده اند. آیا در حال صحبت کردن با کسی در خانه هستیم یا با سیستم آنلاین خودکار ارتباط با قرار می کنیم؟ تقلب های صوتی تا به حال باگ های بزرگ امنیتی ایجاد کرده اند. این استارت آپ تقلب های تلفنی زیادی را شناسایی و میلیون ها دلار در سال را حفظ کرده است.

 

MoveWith

 کلاس های تناسب اندام در سطح جهانی روی گوشی همراه شما

سرمایه گذاری: 3.8 میلیون دلار

چه کار می کند: این استارت آپ یک برنامه تناسب اندام شخصی است که تمرین های صوتی را از مربیان شناخته شده ارائه می دهد. این برنامه شامل کلاس هایی مانند دویدن، دوچرخه سواری، ذهن و یوگا و مدیتیشن است.

چرا رشد خواهد کرد: رشد 100 درصد در هرماه. این برنامه مواردی که شما نیاز دارید را فراهم می کند. این برنامه یک سالن ورزشی مدرن، کاملا شخصی و دیجیتال است.

 

Zume Pizza

ربات ساخت پیتزا

سرمایه گذاری: 48 میلیون دلار

چه کار می کند: استفاده از ربات در آشپزخانه برای درست کردن پیتزا و طبخ پیتزا در کامیون که باعث می شود داغ داغ به خانه ها برسد وظیفه این استارت آپ است. این استارت آپ به عنوان یک پیشگام برای تحویل موادغذایی هوشمند به حساب می آید.

چرا رشد خواهد کرد: هدف اصلی این استارت آپ تهیه غذایی تازه و محلی با قیمت های مقرون به صرفه برای مشتری است.

منبع:اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی تهران 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا