اخبار

بهبود استحکام پلی الفین‌ها با بهبود دهنده‌ی ضربه‌ی رنگی جدید

بسپار می نویسد، رنگ‌های جدید تولید شرکت Teknor Color که حاوی بهبود دهنده‌ی مقاومت ضربه می‌باشد، برای فرآیندکاران ورق‌های پلی الفینی چقرمگی بیشتری را ایجاد کرده بدون اینکه از استحکام آن بکاهد. این محصولات جدید که TekTuff™ نام دارد می‌تواند به اندازه‌ی غلظت‌های قبلی و یا حتی در مواردی کمتر مورد استفاده قرار گرفته و به خوبی جایگزین رنگ‌های پیشین شود.

طبق آزمون‌های انجام گرفته در استفاده از این افزودنی‌های رنگی جدید، استحکام ضربه تا 33 درصد بهبود یافته است. استفاده از این محصولات تا مقادیر زیادی باعث کاهش وزن و صرفه جویی‌های هزینه‌ای شده و شرایطی را فراهم می‌کند تا افزودنی‌های فلزی به طور کلی از فرمول بندی این محصولات حذف شود.

صفحات پلاستیکی معمولا باید از صفحات فلزی با کاربرد مشابه قطورتر باشند تا بتوانند همان استحکام ضربه‌ی مورد نیاز را ایجاد نمایند. این مساله زمانی که کمبود فضا مطرح است می‌تواند مشکلاتی را ایجاد نماید. بهبود استحکامی که توسط TekTuff ایجاد می‌شود می‌تواند تا حدود زیادی از ضخامت این صفحات پلاستیکی بکاهد.

محدوده‌ی گسترده‌ای از پلی پروپیلن و پلی اتیلن وجود دارد که می‌توانند از این بهبود دهنده‌های رنگی بهره مند شوند.

این افزودنی‌ها می‌توانند در محصولات اکسترود شده یا گرماشکل دهی شده استفاده شوند. این محصولات می‌توانند کارت‌های اعتباری، پوشش‌های محافظ سرویس بهداشتی، تانک‌های فرآیند صنعتی و … باشند. این افزودنی‌ها می‌توانند در کاربردهای قالب گیری تزریقی و قالب گیری دمشی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا