اخبار

بسپار 24 امین سالگرد تاسیس انجمن خوردگی را تبریک گفت

بسپار/ایران پلیمر می نویسد، هجدهم دی‌ماه 24 امین  سالروز تاسیس انجمن خوردگی ایران بود.

انجمن خوردگی ایران در دی‌ماه 1372 با همكاری متخصصین خبره و اساتید دانشگاه‌ها و با هدف ارتقاء سطح دانش و مهندسی خوردگی، تلاش برای حفظ سازه‌ها، تاسیسات و زیرساخت‌های صنعتی و غیر‌صنعتی در مقابل خوردگی، جلوگیری از هدررفت میلیاردها تومان سرمایه ملی و هم‌چنین به‌ منظور كاهش خسارات جانی و مالی ناشی از خوردگی تاسیس شد. 

این انجمن هم‌چون دیگر انجمن‌های برگزیده نهادی برتر و با توانی بالا می‌باشد و می‌تواند به عنوان یاری صدیق و راستین برای کارشناسان علم خوردگی کشور محسوب شود. بنابراین لازم است همواره مورد حمایت معنوی و مادی مسوولین محترم قرار گیرد.

فعالیت‌های گسترده و بخش‌های پرتلاش و متعدد انجمن در كنار مدیریت كارآمد آن سبب گردیده تا انجمن خوردگی ایران به افتخارات متعددی از جمله موراد زیر دست یابد: 

 کسب رتبه انجمن علمی برتر در سال 1385 

 کسب رتبه انجمن علمی برتر در سال 1386 

کسب رتبه انجمن علمی ممتاز کشور در سال 1387 

کسب رتبه انجمن علمی فنی و مهندسی برتر در سال 1389 

کسب رتبه انجمن علمی برتر در سال 1390 

 دریافت لوح سپاس از دفتر رییس جمهور در سال 1391 

 کسب رتبه انجمن علمی برتر در سال 1392 هم‌چنین انجمن در راستای اهداف خود و بعد از گذشت 24 سال توانسته است کارهای ارزنده‌ای را انجام دهد که از جمله می‌توان به برگزاری هفده کنگره خوردگی (ملی و بین‌لمللی) و چاپ مجله علمی پژوهشی علوم و مهندسی خوردگی اشاره نمود.

 ضمن اینکه انجمن خوردگی ایران با عضویت (حقیقی و حقوقی) و برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد خدمات ارزنده‌ای را به مخاطبان خود ارائه داده و می‌دهد. چاپ مجله علمی ترویجی ـ آموزشی زنگ و تدوین استانداردهای ملی در زمینه خوردگی از دیگر فعالیت‌های چشم‌گیر انجمن می‌باشد. همچنین چاپ مجله علمی ـ پژوهشی “علوم و مهندسی خوردگی” از فعالیت‌های مهم انجمن می باشد.

بسپار برای این انجمن آرزوی موفقیت های روزافزون دارد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا