اخبار

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو نیمه آبان ماه در تهران

بسپار / ایران پلیمر شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی توسط شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو برگزار خواهد شد که بیانگر افزایش ۲.۵ برابری فضای نمایشگاهی و تعداد مشارکت‌کنندگان در مقایسه با سال گذشته است.

طبق اعلام شرکت بازرگانی بین‌المللی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو از ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی در ۲۵ هزار متر فضای نمایشگاهی، شامل ۲۳هزار متر سالن و بیش از ۲۰۰۰ متر فضای باز مشارکت خواهند داشت. شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، آلمان، هند و چین نیز در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند. این استقبال از نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو، گویای افزایش ۲.۵ برابری فضای نمایشگاهی و تعداد مشارکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو با حمایت انجمن‌های قطعه‌سازی و شرکت‌های بزرگ خودرو و قطعه‌سازی کشور برگزار می‌شود و به همین دلیل، مورد استقبال ویژه فعالان صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشور قرار گرفته است.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در زمینه تولید قطعات و مجموعه‌های خودرو، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواداولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک‌کننده خودرو، نشریه‌های تخصصی صنعت خودرو و… و. فعالیت دارند.

 

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا