اخبار

برترین های جشنواره پژوهش و فناوری صنعت نفت معرفی شدند

بسپار می نویسد، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و پژوهشگران این شرکت موفق به کسب رتبه های ممتاز هفتمین دوره جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت شدند.


هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت نفت عصر چهارشنبه (13 بهمن ماه) در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.
امید شاکری مدیر امور پژوهش و دبیر هفتمین دوره جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت در گزارش خود از روند برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره پژوهشی از سال 1388 کار خود را آغاز کرده است و به صورت غیر متمرکز تلاش شد تا هر سال پژوهشگران صنعت نفت مورد ارزیابی قرار گیرند . تعداد مقالات ارسال شده به هفتمین دوره جشنواره در مجموع 63 پرونده در حوزه فنی و 10 پرونده در حوزه علوم انسانی بود که از بین این تعداد 38 پرونده حقیق و حقوقی به عنوان برگزیده انتخاب شدند
دبیر هفتمین دوره جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت ضمن تشکر از شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به عنوان میزبان، برگزیدگان را برای دریافت تندیس و لوح تقدیر معرفی کرد: مهدی جلالی با طرح پژوهشی تولید کاتالیست های الکترودی نفوذ گازی اکسیژن، ساخت کاتدهای نفوذ گازی اکسیژن تصفیه پساب های صنعتی و فرآیندهای الکتروشیمی رتبه اول در حوزه فنی و مهندسی را کسب کرد و علی نجفی ، مدل پژوهشگر برتر در حوزه علوم انسانی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزیده شد.
بر اساس این گزارش، همچنین اسماعیل قنبری مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی نیز به عنوان مدیر برتر پژوهشی درهفتمین دوره جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت معرفی شد.
پژوهشگران برتر و قابل تقدیرصنعت پتروشیمی در هفتمین دوره جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت شامل محسن بهمنی به عنوان رتبه دوم در حوزه فنی و مهندسی، مجتبی حامدیان مقدم به عنوان رتبه چهارم و محمد صادق عرب احمدی و عطیه عباسی و مهدی قافله باشی را شایسته تقدیر اعلام کردند.

 منبع:نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا