اخبار

با حضور وزیر نفت، نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امروز آغاز به کار کرد

بسپار/ ایران پلیمر بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، امروز، یازدهم اردیبهشت آغاز به کار می کند. مراسم افتتاح رسمی این نمایشگاه، ساعت ۱۴ امروز، با حضور وزیر نفت، مدیران صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و فعالان این صنعت برگزار خواهد شد. 
در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکت‌های داخلی و خارجی در بیش از هزار غرفه آخرین دستاورد‌های خود را به نمایش می گذارند. 
با وجود تحریم‌های آمریکا شرکت‌های مطرحی از کشور‌هایی مانند اسپانیا، آلمان، ایتالیا، اوکراین، چین، روسیه، هلند، آذربایجان و… در نمایشگاه حضور دارند.
رونق تولید و توجه به شرکت‌های داخلی محور اصلی نمایشگاه امسال است. 
براساس اعلام روابط عمومی نمایشگاه، شرکت‌های مرتبط با نفت و صنایع بالادستی در سالن ۸ و ۹، پالایش و صنایع پایین‌دستی در سالن ۴۱، پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع میان‌دستی در سالن ۳۸ B، سازندگان تجهیزات صنعت نفت در سالن ۳۱، سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در سالن ۶، صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی در سالن ۷ و شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و سازندگان ۱۰ گروه کالایی در سالن ۲۷ مستقر خواهند بود. 
همچنین قراراست در طول برگزاری نمایشگاه، ۲۱ قرارداد پژوهشی کلان بین چهار شرکت اصلی تابعه وزارت نفت با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور در حوزه‌های بالادست و پایین‌دست امضاء شود. 
جدا از نشست‌های خبری که طبق روال هر ساله در جریان نمایشگاه برگزار می‌شود، برگزاری چند همایش با مضامین مختلف از جمله بورس نفت، بهینه‌سازی مصرف سوخت، راهکار‌های افزایش سهم بخش خصوصی در بازار‌های بین‌المللی انرژی، معرفی ظرفیت‌های دانشگاهی در حوزه مدیریت ایمنی فرآیند در صنعت نفت و امنیت سایبری حوزه اتوماسیون صنعتی نیز برنامه‌ریزی شده است. همچنین گفته شده محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک، مهمان ویژه نمایشگاه امسال خواهد بود.

 

این نمایشگاه از امروز تا 14اردیبهشت  برپاست. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا