اخبار

بالاترین نرخ رشد بازار جهانی PTFE در منطقه آسیا/اقیانوسیه

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، منطقه آسیا/اقیانوسیه و آمریکای شمالی نقش اصلی در پیشرفت بازار جهانی PTFE میکروپودری را بر عهده دارند. در این بین، کشورهای چین و ایالات متحده آمریکا بیشترین سهام این بازار را به خود اختصاص داده‌اند. به گزارش Persistence Market Research، دلایل اصلی پیشرفت این بازار را می‌توان نیاز صنایعی چون جوهر، پوشش‌دهی، پلاستیک‌های گرمانرم و لاستیک به PTFEنسبت داد. 

صنعت جوهر بزرگترین مصرف کننده PTFEمیکروپودری بوده و کشور ایالات متحده آمریکا بازار جوهر چاپ را چه از نظر مقدار و چه از نظر ارزش آن در اختیار خود دارد. میزان مصرف جوهر چاپ در چین در سال 2005 به 7/305 میلیون تن رسید. این مقدار در سال 2010 برابر 6/592 میلیون تن و در سال 2014 به 9/1046 میلیون تن رسید. نیاز صنایع بسته‌بندی، بازار کتاب و بازرگانی دلیل اصلی رشد مصرف این ماده در نظر گرفته شده‌اند. پس از چین، کشورهای ژاپن، کره جنوبی و هند از مصرف کنندگان اصلی این بازار محسوب می‌شوند. منطقه آسیا/اقیانوسیه به دلیل صنعتی‌سازی مداوم و رشد بخش‌های تولید کننده در آن از بالاترین نرخ رشد در دهه آینده برخوردار خواهد بود. 
صنعت پلاستیک‌های گرمانرم بیشترین نرخ رشد در بین کاربردهای ذکر شده را خواهد داشت. رشد بازار پلاستیک‌های گرمانرم عمدتا به دلیل افزایش تقاضا از صنعت خودرو، پیشرفت صنعت لاستیک‌های گرمانرم و جایگزینی EPDM و EPR بوده است.این امر به نوبه خود به رشد قابل توجه مصرف PFTEمیکروپودری در این صنعت منجر شده است. 
برخی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده PTFE پودری که نقش مهمی در بازار این ماده ایفا می‌کنندعبارتند از: Shamrock Technologies، Daikin Industries Ltd، Solvay SA، Micro Powder، 3M، Asahi Glass Co، Reprolon Texas، GuarniflonS.p.A و E.I. DuPont De Nemours & Company. 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا