اخبار

بازیگردانان اصلی صنعت آمیزه سازی در اروپا چه کسانی هستند؟

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر می نویسد، یک بررسی آماری توسط AMI در سال 2017 نشان می دهد که کشورهای ایتالیا و آلمان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بیشترین واحدهای آمیزه کاری را دارا هستند.

با بهبود اقتصاد اروپا و افزایش مصرف پلاستیک ها در صنعت خودروسازی میزان سرمایه گذاری ها در صنعت آمیزه کاری در حال افزایش است.

آلمان همچنان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آمیزه در اروپا باقی مانده است. با این وجود همچنان سرمایه گذاری های کلان تولیدی در این کشور صورت می گیرد. در سال 2017، Lehmann&Voss یک سرمایه گذاری  4/5 میلیون یورویی را برای ایجاد یک مرکز فنی و آزمایشگاهی انجام داده و Delta Kunststoffe نیز سرمایه ای برای اکسترودرهای دوقلوی جدید انجام داد.

با توجه به عدم استفاده ی  کامل  از ظرفیت صنعتی و سطح دستمزد اندک، بسیاری از آمیزه کاران پلاستیکی به سمت اروپای شرقی کشیده شدند. به همین دلیل تولید محصولات در این منطقه افزایش یافته و تولیدکنندگان توانستند به خریداران محصولات خود نزدیک تر شوند.

به عنوان مثال شرکت A.Schulman اکسترودرهای بیشتری را در مراکز تولیدی خود در لهستان و مجارستان مورد استفاده قرار داده است. میزان صادرات تولیدکنندگان اروپایی ماشین آلات در سال 2017 افزایش یافته است به طوریکه جمهوری چک و لهستان در بین 10 صادرکننده ی برتر قرار دارند.

کشورهای بنلوکس (بلژیک، هلند و لوکزامبورگ) همچنان میزان زیادی از حجم تولیدی را در مقایسه با بازار پلیمرها در سراسر دنیا در زنجیر تامین اروپا در اختیار خود دارند. با وجود اینکه این کشورها  10درصد شرکت های آمیزه سازی موجود در اروپا را به خود اختصاص داده اند، ولی نیمی از آمیزه های مورد نیاز این قاره را تامین می کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا