اخبار

بازار پلاستیک های خودرویی تا سال 2022 به 46 میلیارد دلار خواهد رسید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر می نویسد، در سال 2012 بازار جهانی پلاستیک های خودرویی حدود 14/90 میلیارد دلار ارزش گذاری شده و انتظار می رود تا سال 2022 به 46/09 میلیارد دلار برسد. این رشد ارزش برابر با شاخص CAGR رشد 10/70 درصدی طی سال های اعلام شده است.

پلاستیک های خودرویی نقش حائز اهمیتی را در عملکرد و ایمنی خودرو بازی می کنند. پلاستیک های خودرویی معمولا قدرتمند، ماندگار، ضد خش، بازیافت پذیر، ضد رفتگی و سایش، کنترل کننده ی لرزش و دارای آسانی فرآیندپذیری و قالب گیری می باشند.

در خودروهای پیشرفته تا 50 درصد از لحاظ حجمی از پلاستیک ها استفاده شده است و این درحالی است که تنها 10 درصد وزن خودرو را تشکیل می دهد. با وجود تشکیل تنها 10 درصد وزنی از پلاستیک ها، بهره وری مصرف سوخت به میزان چشمگیری افزایش می یابد.

شرکت هایی که بازی کنندگان اصلی در زمینه ی پلاستیک های خودرویی می باشند در سراسر جهان پخش شده اند. از جمله این شرکت ها می توان به Dow Chemical Company، AkzoNobel N.V، Covestro، Evonik Industries AG، Johnson Controls، Magna International، Momentive Performance Materials Inc، SABIC، Borealis AG و BASF SE اشاره کرد.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا