اخبار

بازار فیلم‌های پلی اورتان‌های گرمانرم تا سال 2024 رو به رشد است

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، طبق محاسبات انجام شده توسط Transparency Market Research تخمین زده می‌شود که بازار جهانی فیلم‌های TPU یا همان پلی اورتان‌های گرمانرم از سال 2016 تا 2024 شاخص رشد CAGR معادل با 6/8 درصد را داشته و به ارزشی معادل با 516/9 میلیون دلار در سال 2024 برسد. لازم به ذکر است ارزش این بازار در سال 2016 حدود 286/8 میلیون دلار بود.

از جمله شرکت‌های اصلی فعال در این صنعت یعنی تولیدکنندگان فیلم‌های TPU می‌توان به BASF SE، Huntsman Corporation، Covestro AG، Polyol Macromolecule Polymer (Fujian) Co., Ltd، The Lubrizol Corporation، Huafon Group، Tosoh Corporation و Wanhua Chemical Group Co., Ltd اشاره کرد.

در گزارش منتشر شده که همه جانبه می‌باشد به سایر بخش‌های موادی این محصولات یعنی پلی استر TPU، پلی کربنات TPU و پلی اتر TPU نیز اشاره شد. از بین این مواد پلی استر TPU بیشترین بازار را در سال 2015 نسبت به سایر محصولات دارا بود. در این گزارش اضافه شده است که پلی کربنات TPU ظرفیت فوق العاده‌ای برای رشد در بازار را داراست و در طول مدت زمان یاد شده تا 7 درصد رشد را نشان خواهد داد.

از بعد جغرافیایی نیز بازار این مواد در اروپا  نسبت به سایر نقاط جهان پیشروتر شناخته شده است. دلیل این موضوع نیاز مبرم صنعت خودروسازی به محصول مورد بحث می‌باشد. به دلیل افزایش تولید وسایل نقلیه در منطقه‌ی آسیا اقیانوسیه نیز رشد این ماده در این منطقه نیز بسیار زیاد خواهد بود.

[EasyDNNnewsLink|300]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا