اخبار

بازار رزین های پلی فتالامید تا سال 2024 به 1/8 میلیارد دلار می رسد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، طبق یک تحقیق صورت گرفته توسط Global Market Insights بازار رزین های فتالامید تا سال 2024 به 1/8 میلیارد دلار خواهد رسید. بازار رزین های فتالامید در جهت حمایت از قوانین ساخت خودروهای سبک وزن با مصرف سوخت بهینه روز به روز بهبود خواهد یافت. تلاش های بسیاری در جهت کاهش ابعاد موتور سوخت و کاهش وزن توسط این مواد صورت گرفته و خواهد گرفت. 
پلی فتالامیدها یا PPAها موادی زیست پایه بوده که به عنوان جایگزین مناسبی از فلزات مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر صنعت خودروسازی، این مواد کاربردهای گسترده ای را در صنعت تجهیزات الکترونیکی یافته اند. 
با افزایش فعالیت های تحقیقاتی در بخش های تحقیق و توسعه ای شرکت ها چندسازه های بهبود یافته تری از رزین های PPA ساخته خواهند شد. 
به دلیل ویژگی هایی نظیر استحکام مضاعف، سفتی، مقاومت در برابر خزش و حرارت بازار خوردویی همچنان بازار پیشرو در مصرف این ماده محسوب می شود. خواص این ماده می تواند با افزودن الیاف شیشه، الیاف کربن و سایر مواد بهبود داده شود.
از جمله شرکت های فعال در زمینه ی تولید این ماده می توان به شرکت های DSM، Evonik، Dow-DuPont، Akro Plastics GmbH، Arkema و Solvay اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا