اخبار

بازار جهانی رنگ دهنده‌ها تا سال 2022 با 5 درصد رشد به 65 میلیارد دلار خواهد رسید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد, طبق گزارشات منتشر شده توسط Research and Markets بازار جهانی رنگ دهنده‌ها (Colorant) در سال 2016 در حدود 45/47 میلیارد دلار ارزش گذاری شد. انتظار می‌رود تا سال 2022 با شاخص رشد 5 درصدی به 65/65 میلیارد دلار برسد. افزایش نیاز به رنگ‌ها به خصوص در مصارف بسته بندی به دلیل اهمیت دادن به ابعاد زیبایی شناختی و سایر مصارف کاربردی نظیر رنگ و پوشش و مصارف پلاستیکی منجر به رانده شدن بازار رنگ دهنده‌ها به سمت جلو شده است.

از لحاظ نوع مصرف انتظار می‌رود بازار رنگ دهنده‌ها در صنعت مستربچ بیشترین رشد ممکن را داشته باشد. به دلیل قیمت کمتر و ماندگاری بیشتر طی سال‌های 2017 تا 2022 مصرف رنگ دهنده‌ها در صنعت مستربچ بیشترین شاخص رشد را خواهد داشت. علاوه بر این رشد صنعت پلاستیک راه حل‌های جدیدی را در رشد صنعت مستربچ در صنایعی نظیر بسته بندی، خودروسازی، ساخت و ساز و … قرار داده است.

در بین مناطق مختلف، کشورهای آسیا اقیانوسیه طی سال‌های 2017 تا 2022 بیشترین مصرف رنگ دهنده‌ها را به خود اختصاص داده اند. این مساله به دلیل افزایش مصرف پلاستیک در این منطقه می‌باشد. به دلیل رشد جمعیت متوسط و متمول در این منطقه مصرف پلاستیک و به تبع آن رنگ دهنده‌های پلاستیکی افزایش خواهد یافت. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا