اخبار

بازار بسته بندی های دارویی هر روز بزرگتر می شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، بطری‌های پلاستیکی توسط شرکت‌های داروسازی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند چراکه بسیار سبک و غیرشکننده هستند. این بطری‌ها در صنعت داروسازی برای نگهداری داروهای جامد نظیر قرص و کپسول و داروهای مایع نظیر محلول‌ها، مواد تعلیقی و مایعات قابل تزریق مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طبق گزارش منتشر شده از Transparency Market Research بازار بطری‌های پلاستیکی در بخش دارو در سال 2016 ارزشی برابر با 7/6 میلیارد دلار ار پیدا کرده بود و انتظار می‌رود با شاخص رشد CAGR معادل با 10/4 درصد تا سال 2024 به 2/9 میلیارد دلار برسد.

بطری‌های پلاستیکی دارویی مصرف بسیار بیشتری را در بخش مراقبت‌های داروهای خوردنی نسبت به سایر بخش‌های دارویی طی 5 سال گذشته پیدا کرده‌اند. این بطری‌های پلاستیکی دارویی خود به بخش‌های مختلفی نظیر بطری‌های مایع، بطری‌های بسته بندی، بطری‌های قطره چکان و … تقسیم بندی می‌شوند. در بین تمامی این موارد بطری‌های بسته بندی نسبت به سایرین از مصرف بسیار بیشتری برخوردار می‌باشند. این بطری‌های پر مصرف با اختصاص 50 درصد کل تولیدات به خود و با توجه به افزایش نیاز در طول 5 سال آینده، رشد پیشرو را همچنان دارا خواهند بود. اگرچه انتظار می‌رود نیاز به بطری‌های حاوی مواد مایع نیز طی سال‌های آینده با رشد زیادی همراه باشد. دلیل این مساله افزایش تجویز داروهای مایع و محلول‌های مصرفی برای بیماران از سوی پزشکان می‌باشد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا