اخبار

بازار افزودنی‌های آنتی بلاک تا سال 2021 تا 5/7 درصد رشد خواهد داشت

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، افزودنی‌های آنتی بلاک چیست؟ این افزودنی‌ها چسبندگی لایه‌های فیلم‌های پلاستیکی را کاهش داده و یک سطح نسبتا سخت در ابعاد میکرومتر روی فیلم پلاستیکی می‌سازد. به این ترتیب این افزودنی‌ها به جز جدا نشدنی از هر بسته بندی پلاستیکی خصوصا بسته بندی‌های غذاهای آماده تبدیل شده اند. 

با توجه به گزارش‌های منتشر شده از Research and Markets بازار افزودنی‌های آنتی بلاک تا سال 2021 با 5/7 درصد رشد به 1109/6 میلیون دلار خواهد رسید. افزایش جمعیت در جهان نیاز به خروجی‌های محصولات کشاورزی و بسته بندی مواد غذایی را افزایش داده است. افزایش سطح زندگی در منطقه‌ی آسیا اقیانوسیه محرک اصلی در رشد بازار این محصولات خواهد بود. اگرچه مساله ای که رشد افزودنی‌های آنتی بلاک را ممکن است تحت تاثیر قرار دهد افزایش بی اندازه‌ی افزودنی‌های آنتی بلاک غیر آلی می‌باشد که ممکن است خواص مکانیکی و نوری محصولات خصوصا لایه‌های فیلم‌های پلاستیکی را تحت تاثیر قرار دهد. 
انتظار می‌رود بازار افزودنی‌های آنتی بلاک آلی از سال 2016 تا 2021 با بیشترین شاخص رشد ممکن روبرو باشد. این رشد به دلیل افزایش هوشیاری مشتریان برای تغییر مصرف به سمت محصولات آلی است که حتی در درصدهای بسیار اندک نیز می‌تواند منجر به افزایش انعطاف پذیری گردد. 
در بین محصولات مختلف، بسپار LLDPE بیشترین مصرف افزودنی‌های آنتی بلاک را به خود اختصاص داده است. دلیل این موضوع استفاده از این بسپار در انواع بسته بندی‌های مواد غذایی، دارویی، پزشکی، کشاورزی و پوشش می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا