اخبار

ایران پلاست/ پلیمرسل: تمرکز اصلی ما در نمایشگاه اعتلای نام ایران در بازارهای جهانی بود

  1. بسپار/ایران پلیمر ستاد خبری ایران پلاست- گروه پلیمرسل برندی نام آشنا در صنعت پتروشیمی ایران است که از سال 1387 فعالیت خود در زمینه بازاریابی و فروش محصولات تولیدی پتروشیمی های ایرانی در بازارهای بزرگ مهم دنیا از جمله چین، هند، ترکیه، اروپا و بازارهای منطقه را آغاز کرده است.

این شرکت در زمینه صادرات، تامین و توزیع داخلی پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی وینیل کلراید (PVC)، پلی استایرن، پلی کربنات،  و… تخصص دارد.

ایمان گلزاد، موسس و مدیر عامل برند پلیمرسل دارای 13 سال سابقه اجرایی، کار آفرینی  و مدیریتی در زمینه های مختلف از جمله فعالیت های دانش بنیان تولیدی، مدیریت فناوری اطلاعات، بازرگانی محصولات پتروشیمی، برندینگ و شناسایی محصولات ایرانی در بازار های جهانی است.

او در خصوص وجه تمایز مجموعه پلیمرسل می گوید: عاملی که پلیمرسل را نسبت به شرکت های دیگر منحصر به فرد می کند، ارائه بهترین خدمات به مشتری است که شامل موارد زیر می شود:

-تأمین: حضور طولانی مدت ما در بازار، به ما این امکان را می دهد تا با اکثر مجتمع های پتروشیمی در ایران ارتباط مستقیم داشته باشیم و از بهترین تولید کنندگان داخلی با بهترین شرایط ممکن خرید  و محصول مورد نیاز مشتریان را تامین کنیم .

-لجستیک: در زمینه لجستیک، به دلیل ارتباط با طیف گسترده ای از شرکت های حمل و نقل، این امکان را برای ما فراهم کرده است که بتوانیم بر اساس خواسته های مشتریان، با شرایط مختلف تحویل به مشتریان، خدمت کنیم. بهترین قیمت حمل و نقل و زمان تحویل پایین از مزیت هایی است که می توانیم به مشتریان خود ارائه دهیم.

-مالی: در زمینه مالی، گروه پلیمرسل دارای شرکای تجاری متعددی در نقاط مختلف جهان است و همین موضوع سبب شده است تا امکان دریافت وجه از خریداران در سراسر دنیا به سهولت امکانپذیر باشد.

 

او در خصوص نمایشگاه ایران پلاست نیز گفت: باتوجه به اینکه امسال، سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نامگذاری شده است این مجموعه در نمایشگاه امسال تمرکز اصلی خود را در راستای اعتلای نام ایران اسلامی در سطح جهانی و تلاش در جهت افزایش سهم حضور و گسترش نفوذ و قدرت اقتصادی ایران در بازارهای جهانی با تکیه برعلوم روز دنیا، حمایت از مشتریان و  ارائه خدمات مورد نظر آنها به بهترین شکل ممکن قرار داده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا