اخبار

ایران در بزرگترین و معتبرترین رویداد نمایشگاهی آسیا، Chinaplas صاحب پاویون می شود

بسپار می نویسد، شرکت نمایشگاهی بیوتی اسکای نماینده نمایشگاه چایناپلاس در ایران با ارسال اطلاعاتی از تشکیل پاویون ایران در این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه تخصصی پلاستیک و لاستیک در خاورمیانه و دومین نمایشگاه بزرگ دنیا در این حوزه است، خبر داد. 
در این اطلاعیه آمده است: نمايشگاه بین المللی چایناپلاس بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک آسیا و دومین نمایشگاه صنعت پلاستیک دنیاست که سالانه تمام علاقمندان و بازرگانان این صنعت را از سراسر دنیا جذب مي کند که سال 2017 سي و يكمين دوره این رویداد خواهد بود. برگزاری سالیانه این ادوار، خود نشانگر اعتبار و سابقه این نمایشگاه است.
نمايشگاه یاد شده توانسته است گروه وسيعي از صنايع را گرد هم آورد كه همين موضوع باعث علاقه مندي بازديدكنندگان به اين نمايشگاه گرديده، تعدادي از گروه هاي شركت كننده در اين نمايشگاه به شرح زیر می باشند:
مواد اوليه پليمري و شيميايي، ماشین آلات قالب گيري تزریقی، اکسترودرها و خطوط اکستروژن و سایر ماشین آلات فرآیندی، IT، تجهیزات آزمون، اندازه گیری و کنترل، ماشین آلات پس فرآیندی و … .
همزمان با برگزاری این نمایشگاه نشست های علمی و تخصصی، کنفرانس ها، سمینارها و کارگاههای تخصصی برگزار خواهد شد.
شرکت بیوتی اسکای نماینده رسمی و انحصاری این نمایشگاه در ایران و مجري پاويون ايران در نمايشگاه چاينا پلاس است.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با سرکار خانم زمانی 02188190018 داخلی 113 تماس حاصل کرده و يا با آدرس ايميل [email protected]مکاتبه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا