اخبار

اکسترودر بازیافت جدید برای فرآیند مجدد فیلم‌ها و الیاف

گروه ترجمه و تولید  محتوا در بسپار می نویسد,حدود 60 بازدیدکننده از Recycling & Compounding TecDay که توسط شرکت‌های KraussMaffei Berstorff و EREMA برگزار شد، اطلاعات دقیقی را از آخرین دستاورهای فناوری، ماشین‌آلات نوآور و انواع خدمات موجود در مورد بازیافت پلاستیک‌ها دریافت نمودند.

 تمرکز اصلی TecDay بر مفهوم خط EdelweissCompounding استوار بوده که از یک رانشگر بازیافت EREMA و یک رانشگر دو ماردانه‌ی  KraussMaffei در آن استفاده شده بود. شرکت‌های بازیافت و آمیزه سازی می‌توانند از این خط تولید در شرایط واقعی و برای آزمون‌های مجدد آمیزه‌سازی استفاده کنند. 

خط EdelweissCompounding حاوی رانشگر طراحی شده‌ی EREMA برای فرآیند مجدد فیلم و الیاف مورد استفاده قرار می‌گیرد. طی نمایشگاه TecDay فیلم‌های PP که قبلا در در صنعت مورد استفاده قرار گرفته بود با درجه‌های مختلفی از آلودگی در این خط قرار گرفته و آمیزه‌ی PP جدید طی دو مرحله رانشگری حاوی 30 درصد تالک به عنوان محصول نهایی در نظر گرفته شد. 
این خط به گونه‌ای تولید شده که ظرفیت فرآیند بسپارهای حاوی تا 80 درصد پرکننده را داشته باشد. خروجی این دستگاه تا ظرفیت 1000 کیلوگرم بر ساعت طراحی شده باشد.
این خط آمیزه کاری/بازیافت از یک رانشگر بازیافتی EREMA با نام COEREMA® 1108T تشکیل شده، دارای یک فیلتر مذاب و پمپ مذاب، یک رانشگر با ماردان دو قلوی ساخت شرکت KraussMaffei Berstorff با نام ZE 60 R UTXi و در نهایت هم دارای یک سامانه‌ی دانه سازی خنک کننده با آب می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا