اخبار

انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان ماشین آلات و تجهیزات پلیمر: در ایران پلاست شرکت نمی کنیم

بسپار/ ایران پلیمر مهران مدبری، عضو هیات مدیره انجمن صنفی ماشین سازان و سازندگان تجهیزات پلیمری در گفت و گو با خبرنگار بسپار اعلام کرد که هیات مدیره این انجمن ضمن تشکر از NPC برای برگزاری دوره های مختلف نمایشگاه ایران پلاست، با توجه به موج جدید همه گیری و ابتلای به ویروس کووید19، در راستای احترام به کادر درمان در کشور و حمایت از آنها در نمایشگاه ایران پلاست حضور نخواهد یافت.

وی ابراز امیدواری کرد که شرکت ملی صنایع پتروشیمی به این باور برسد که در شرایط فعلی بهترین تصمیم لغو یا تعویق نمایشگاه همچون سایر همتاهای خود، چایناپلاس، پلاست اوراسیای ترکیه، عرب پلاست و … خواهد بود.

وی همچنین به افت شدید بازدیدکننده (پیش بینی تا 80 درصد ریزش) در این دوره به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت سهامی نمایشگاه ها (و ورود بازدیدکنندگان صرفا با دعوتنامه قبلی)، عدم امکان حضور مشارکت کنندگان خارجی به دلیل منع ترددهای بین المللی تحت تاثیر کروناویروس، انتخاب زمان نامناسب برگزاری نمایشگاه در روزهای تعطیلات کریسمس که دست کم همکاران و هموطنان مسیحی ماشین ساز را برای حضور صددرصدی در نمایشگاه تحت فشار قرار می دهد، به عنوان دلایل دیگر این تصمیم گیری اشاره کرد.

این در شرایطی است که مدبری اعلام کرد انجمن 2700 متر فضا در پیش ثبت نام درخواست کرده بود که همیشه بر خلاف ریزش 30 درصدی در کل فضای نمایشگاهی، از سوی غرفه گذاران ماشین ساز ثبت نام قطعی همواره با حدود  20 درصد رشد در ادوار قبلی همراه بوده است و افزود: در مرحله اول ما تلاش کردیم با تغییر تاریخ نمایشگاه در زمان مناسب تری برگزار شود، اما امروز می بینیم که وضعیت بیماری در پیک خود قرار گرفته و جان همکاران قطعا برای ما در اولویت است.

اعتقاد داریم ماشین آلات قلب نمایشگاه است. هر نمایشگاهی. مخصوصا در نمایشگاه های پلاستیک صدای کارکردن ماشین ها، شبیه صدای قلب است و اگر کار نکند انگار قلبی در کار نیست. بزرگترین رویداد نمایشگاهی کشور و منطقه نباید تضعیف و کوچک شود.

 

(متن کامل این گفت و گوی مفصل را در روزهای آینده خواهید خواند.) 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا