اخبار

انتخاب رنگ و پلیمر حتی بهتر از چشم انسان

گروه ترجمه و تولید محتوا و در بسپار می نویسد، شرکت Cimbria-SEA در تلاش است تا انتخاب گرهای نوری (optical selectors) با فناوری روز دنیا برای جداسازی دانه‌ها، مواد ریخته شده روی زمین، پولک‌ها و … را بر حسب رنگ و نوع بسپار تولید نماید. 


از جمله آخرین نوآوری‌های این شرکت تولید دستگاه  RGB SEA Chrome بوده که قابلیت تشخیص تمامی رنگ‌ها را داشته و انقلابی در صنعت بازیابی اتلافات صنعتی نظیر PET.PP.PE.PVC.ABS.PS و … محسوب می‌شود. محصول حائز اهمیت دیگر این شرکت Hypersirt SEA بوده که محدوده‌ی گسترده‌ای از انتخاب گرهای نوری را دارا بوده و به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند جداسازی‌هایی را چه بر اساس رنگ و چه بر اساس نوع بسپار انجام دهد.

فناوری تمام رنگ SEA Chrome به گونه‌ای است که قابلیت مشاهده دقیقا همانند چشم انسان را دارا بوده و بیش از 16 میلیون رنگ را می‌تواند از هم تشخیص دهد. هر تفاوت رنگ، سایه و یا چگالی به  خوبی توسط این دستگاه قابل تشخیص می‌باشد.

این دستگاه‌ها می‌توانند به دو یا سه بخش کاملا مجزا جداسازی شوند. این جداسازی این امکان را فراهم می‌آورد که دستگاه با هر فرآیند تولیدی مشخص منطبق شده و با فرآیندهای چندگانه هماهنگ شود.

در حال حاضر جداسازی انواع مختلفی از بسپارها بر اساس نوع و رنگ با ابعادی بزرگتر از 2 میلیمتر قابل انجام است. این دستگاه همچنین قابلیت تشخیص وجود هرگونه آلودگی را نیز دارا بوده که حتی با چشم نیز قابل تشخیص نمی باشند. این دستگاه همچنین قابلیت تشخیص میزان خلوص بسپار را با توجه به نیازهای کاربر می‌تواند فراهم نماید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا