اخبار

الگویی که در دنیا صنعت را به دانشگاه متصل می کند/ تجربه یک شرکت فعال در حوزه پلیمرها و دانشگاه MIT

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر همکاری صنعت و دانشگاه، مساله ای بسیار حائز اهمیت در سراسر دنیا محسوب می‌شود. پر کردن اصطلاحا “شکاف” بین این دو، تاثیر بسزایی بر عملکرد هردو خواهد داشت. شرکت‌های بزرگ و دانشگاه‌های بسیار شناخته شده سال هاست که بر این مساله واقف شده‌اند.

شرکت SACMI اخیرا از امضای توافق نامه ای با دانشگاه MIT (Massachusetts Institue of Technology) خبر داده است. این شرکت از ماه مارچ سال 2019 عضوی از گروه تحقیقاتی دانشگاه MIT محسوب خواهد شد. طبق این توافق نامه شرکت SACMI قادر خواهد بود به بسیاری از برنامه ها و خدمات تحقیقاتی دانشگاه MIT  در بسیاری از صنایع مربوطه دسترسی داشته باشد. طبق صحبت‌های انجام شده، شرکت SACMI می‌تواند با توجه به نیازهای تولیدی خود بر بسیاری از برنامه‌های تحقیقاتی اساتید این دانشگاه تاثیرگذار باشد.

شرکت SACMI همچنین قادر خواهد بود با گروه‌های استارتاپی دانشگاه MIT مستقیما در ارتباط باشد. این گروه ها متشکل از 1600 کسب و کار آماده‌ی ورود به بازار است. این ارتباط مستقیم به این شرکت این امکان را می‌دهد تا با اکوسیستمی نوآور و خلاق فارغ التحصیل از یکی از بهترین دانشگاه‌های دنیا در ارتباط باشد.

شرکت SACMI همچنین می‌تواند از دانشجویان و محققان دانشگاه در پروژه‌های تحقیقاتی سایر کشورها استفاده کند. علاوه بر این، دانشجویان و محققان قادر خواهند بود به فراخور نیاز مدتی در شرکت SACMI کار کنند.

به طور کلی، آموزش یک عضو از یک تیم برای شرکت SACMI نیاز به سرمایه‌ی زمانی بالغ بر 23000 ساعت را دارد. با دسترسی این شرکت به برنامه‌های مختلف دانشگاه MIT، زمان مورد نیاز برای این کار را به حداقل مقدار ممکن کاهش خواهد داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا