اخبار

البرز ماشین جی در نمایشگاه تهران پلاست از خط تولید جدید خود رونمایی می کند

بسپار/ایران پلیمر می نویسد، خط تولید جدید شرکت البرز ماشین جی در زمینه آبیاری و آبرسانی برای اولین بار در نمایشگاه تهران پلاست رونمایی خواهد شد.

رنگرز مدیر فروش شرکت البرز ماشین جی در گفت و گو با ستاد خبری نمایشگاه تهران پلاست گفت: خط تولید جدید شرکت البرز ماشین جی در زمینه آبیاری و آبرسانی برای اولین بار در نمایشگاه تهران پلاست رونمایی خواهد شد.
وی تاکید کرد: با ارائه این محصول جدید، محصولی به سبد محصولات شرکت البرز ماشین اضافه خواهد شد. وی افزود: اطمینان داریم که این خط تولید مانند خط تولید نوارهای آبیاری قطره ای که برای اولین بار در ایران شرکت البرز ماشین جی تولید کرد، همه گیر و از این خط جدید استقبال خواهد شد.
رنگرز در خصوص نمایشگاه تهران پلاست گفت: شرکت البرز ماشین جی همانند سال گذشته در نمایشگاه تهران پلاست حضور فعالی خواهد داشت. دسترسی آسان به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و عدم وجود ترافیک از مزایای مهم شهر آفتاب برای بازدیدکنندگان است. او خواستار تبلیغات وسیع برای جذب بازدیدکنندگان شد.
 
رنگرز با اعلام اینکه برگزاری سالانه ایران پلاست و تهران پلاست باعث حذف نمایشگاه های خوب استانی می شود خواستار هماهنگی بیشتر مسوولین در این موارد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا