اخبار

افزودنی های جدید Worlee برای پوشش های پودری معرفی شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  Worlee تولید دو افزودنی جدید جهت پوشش های پودری را آغاز کرده است. این دو افزودنی جدید با نام های تجاری WorleeAdd VP9200P و WorleeDisperse VP9100P به بازار عرضه می شوند. WorleeDisperse VP9100P یک افزودنی اصلاح شده با روغن جهت پوشش های پودری می باشد که اختلاط پوشش پودری در داخل اکسترودر را بهبود می دهد.

با افزودن 2-1 درصد از VP9100P میزان گشتاور در حین اکستروژن می تواند حدود 10 تا 20 درصد کاهش یابد. در نتیجه میزان مصرف انرژی می تواند کاهش یابد. این افزودنی دیسپرس کننده برای جلوگیری از double extrusion که در اکسترودر های قدیمی ممکن است لازم باشد جلوگیری می کند. VP9100P بطور ویژه برای فرمولاسیون هایی که نیاز به فرآیند دیسپرسیون خوبی دارند مناسب است. برای مثال می توان به پوشش های پودری حاوی مقادیر بالایc اشاره نمود.

در پوشش های پودری بر پایه پلی استر/پریمید, VP9100P جریان پذیری را بهبود می دهد و تشکیل سر سوزنی (pinhole) را کاهش می دهد. بعلاوه ویسکوزیته مذاب پوشش پودری را کاهش می دهد که این باعث بهبود رفتار تر کنندگی بر روی زیرآیند های با شرایط بحرانی می شود. VP9100P باید همواره به همراه یک همتراز کننده مثل Resiflow PV88 استفاده گردد. افزودنی WorleeAdd VP9200P یک افزودنی سیلیکونی می باشد که می تواند برای تولید پوشش های پودری چکشی و دارای حالت antique effect استفاده شود.

این افزودنی برای سامانه های پودری اپوکسی, هیبریدی, پلی استر و سایر سامانه های پودری استفاده می شود. پوشش های پودری اعمال شده و پخت شده دارای چسبندگی عالی و خواص فنی مناسب می باشند. میزان مصرف VP9200P بین 0.5 – 1.5 درصد وزن فرمولاسیون می باشد. این افزودنی به همراه سایر اجزای پوشش پودری بصورت خشک مخلوط شده و سپس در اکسترودر دیسپرس می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا