اخبار

افزودنی های جدید مخصوص BOPP، سیم، کابل و فیلم

بسپار/ ایران پلیمر شرکت Dow Performance Silicones که عموما تحت عنوان Dow Corning شناخته می شود، افزودنی های لغزشی (Slip additives) جدیدی را تولید نموده که دارای ویژگی مهاجرت نیستند. این افزودنی ها مخصوص کاربردهای BOPP، یک هم افزای FR برای نایلون و یک کمک فرآیند مخصوص کاربردهای سیم و کابل می باشد.

این شرکت با حصور در دوره ی اخیر نمایشگاه Fakuma که در آلمان برگزار شد سه نوع افزودنی جدید بر پایه ی سیلیکون را معرفی نموده که برای سه کاربرد مختلف مناسب می باشند.

  • افزودنی لغزشی ضد مهاجرتی مخصوص فیلم های BOPP

مستربچ HMB-6301 شرکت Dow Corning عملکرد لغزشی طولانی مدت و پایداری را ایجاد نموده که هیچگونه مهاجرتی را نیز دارا نمی باشد. با استفاده از این محصول نوین، تولید فیلم های BOPP و فیلم های PP ریخته گری شده تا ۳۳ درصد در چاپ، لایه گذاری و عملکردهای فلزی شدن (metalizing operations) سریعتر عمل می کنند. عدم مهاجرت این افزودنی به سطح تا مدت زمان ۱۸ ماه پس از تولید هیچگونه اثر سوئی را بر ویژگی های شفافیت فیلم ها نخواهد گذاشت. تولید این محصول شکاف بزرگی را در صنعت از بین برده است. این محصول دارای تاییدیه های تماس با مواد غذایی می باشد.

  • هم افزای FR برای نایلون
  • کمک فرآیند مخصوص سیم و کابل

استفاده از مستربچ MB25-502 شرکت Dow corning خروجی تولیدی سیم و کابل های تهیه شده از LDPE، LLDPE و XLPE را با کاهش گشتاور و به حداقل رساندن فشار دای، تا ۲۵ درصد افزایش می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا