اخبار

افزایش ظرفیت تولید پلیمرهای زیست تخریب پذیر در اروپا

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Evonik اخیرا خبر از افزایش ظرفیت تولیدات خود در Darmstadt آلمان داده است. این مساله ظرفیت اضافه‌ای از تولید بسپارهای زیست‌تخریب‌پذیر که در جهان با نام تجاری RESOMER® و RESOMER® SELECT شناخته می‌شود را ایجاد خواهد نمود.

این مواد پلی لاکتیک گلیکولیک اسید یا PLGA می‌باشند در ابتدا برای ساخت تجهیزات پزشکی با جذب بالا و سپس برای کاربردهای رهایش و رسانش کنترل شده‌ی دارو  مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

در کنار افزایش ظرفیت تولید، در این پروژه تصمیم بر این است تا اتاق‌های تمیز (clean room) جدید طبق آخرین فناوری‌ها ایجاد شده و همچنین آزمایشگاه مربوط به آزمون‌های بسپاری ساخته و مورد استفاده قرار گیرد.

این پروژه قرار است تا پایان سال 2018 به بهره برداری برسد.  طبق گفته‌ی مدیر بخش مواد زیستی و محافظت از سلامت شرکت Evonik آقای Paul Spencer :”ما انتظار داریم که نیاز جهانی به بسپارهای زیست تخریب پذیر در سال‌های پیش رو رشد چشمگیری را دارا باشد. با این تفکر ما در حال افزایش ظرفیت تولید این محصولات در سراسر دنیا به خصوص آلمان و ایالات متحده‌ی آمریکا هستیم. اخیرا نیز یک واحد تولیدی مشابه در شانگهای چین فعالیت تولیدی خود را آغاز نموده است. ما این فعالیت‌ها را در جهت پاسخ گویی به نیازهای مشتریان انجام خواهیم داد.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا