اخبار

اعلام شرایط درج و تغییر قیمت لوله و اتصالات پی وی سی در سامانه 124.ir

بسپار می نویسد، مدیرکل نظارت بر کالاهای فلزی در نامه ای به انجمن تولید کنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، شرایط هر گونه تعدیل و تغییر قیمت کالا و خدمات را در پایگاه اطلاع رسانی 124.ir اعلام کرد.

سیدمحمدحسین مولاخواه در نامه ای به عباسعلی متوسلیان رییس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی با اشاره به موضوع اعلام قیمت جدید یکی از شرکت های عضو این انجمن و مشکلات پیش آمده در این خصوص، شرایط هر گونه تعدیل و تغییر قیمت کالا و خدمات را اعلام کرد.

در این نامه با اشاره به  نحوه بررسی درخواست ثبت قیمت محصولات شرکتهای زیر مجموعه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در پایگاه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات  (124)، از انجمن درخواست شده است تا با توجه به مفاد تفاهم نامه فیمابین، طبق شرایط زیر اقدام و سپس مراتب به این سازمان منعکس شود.

 شرایط تغییر قیمت لوله و اتصالات پی وی سی و درج آن در سامانه 124.ir به شرح زیر است:

1.  واحدهای تولیدی که متقاضی درج قیمت محصولات خود در سامانه 24 می باشند موظفند با ارایه تعهد به آن انجمن هر گونه تعدیل در قیمت اقلام تولیدی را در اسرع وقت اعلام نموده تا نسبت به روز رسانی اطلاعات قیمت در سامانه مذکور اقدام شود.

2.  واحدهای مذبور که برای اولین درخواست درج قیمت محصولات در سامانه 124 دارند می بایست فهرست مقایسه ای قیمت کلیه محصولات جدید با نرخ قبلی و در صد تغییرات آن را ضمیمه مدارک ارسالی نمایند.

3.  ارایه ایران کد به تفکیک محصولات در فهرست قیمت الزامیست.

4.  شرکت تولیدی موظف است نرخنامه سه ستونی خود را در وب سایت شرکت و همچنین برای عامل فروش خود در سراسر کشور ارسال نماید.

5.  به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی؛ شرکت در فاکتور فروش و یا قراردادهای منعقده با عاملین فروش، درج قیمت در محل عرضه مطابق با ماده 5 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان را قید و تاکید نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا