اخبار

اصفهان پلاست: یک ماشین جدید در زنجیره بازیافت

بسپار می نویسد، فاطمه میرخلیلی زاده ارشادی رییس هیات مدیره پویاپلیمر امیرکبیر از دستگاه جدید عرضه شده شرکت در اصفهان پلاست خبر داد. 


پویاپلیمر امیرکبیر در زمینه ساخت دستگاه های بازیافت از آسیاب تا گرانول ساز و خطوط مکانیزه شستشو برای بازیافت پلاستیک ها با ظرفیت 500 تا 1 تن در ساعت فعالیت دارد. همچنین این شرکت در زمینه برگزاری دوره های تخصصی بازیافت، پلاستیک ها، مستربچ ها، خواص مکانیکی و … فعال است. 

میرخلیل زاده در مورد محصول جدید گفت، محصول جدید عرضه شده در این دوره از نمایشگاه سانتریفیوژ آب گیر پلاستیک با ظرفیت 400 کیلوگرم در ساعت است. سانتریفیوژ قبلی ما دارای ظرفیت 150 کیلوگرم در ساعت بود. 

وی در مورد نمایشگاه نیز توضیحاتی داد، پیش از این در کیش پلاست و مشهد پلاست شرکت کرده بودیم اما این اولین دوره حضور ما در نمایشگاه اصفهان است. بازیافت پلاستیک ها در اصفهان رونق دارد، از این رو نمایشگاه برای ما حضور در نمایشگاه خوب بود. اطلاع رسانی، از کاستی های نمایشگاه بود. از شرکت متحدان آریا انتظار داشتم اطلاع رسانی را بهتر انجام می داد. با توجه به تجربه برگزاری ایران پلاست 91 توسط این شرکت، انتظار می رفت در این دوره اصفهان پلاست در بحث اطلاع رسانی بهتر عمل کنند. 

موضوع بعدی موکت است! مگر می شود نمایشگاه موکت نداشته باشد؟! جای سوال است که چرا بعضی غرفه ها موکت دارند و برخی نه. از هرکسی نسبت به تجربه اش انتظار هست و چون متحدان آریا در این زمینه تجربه بیشتری دارد، انتظار بیشتری نیز از آن می رود. 

وی همچنین در پاسخ به اینکه با هیات خارجی ای در نمایشگاه برخورد داشته یا نه چنین گفت: نه هیات تجاری خارجی در نمایشگاه ندیدم.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا