اخبار

اصفهان پلاست: نمایشگاه کشش ارایه محصولات جدید ما را نداشت

بسپار می نویسد، پوریا آزادی مدیر فروش بخش صنعتی شرکت ادونسد پلیمر که اکنون تحت نام پلیمر پیشرفته دانا از گروه صنعتی دانا فعالیت می کند و تامین کننده مواد اولیه پلیمری است، در گفتگو با بسپار از دو محصول جدید شرکت سخن گفت. هرچند افزود به دلیل عدم کشش نمایشگاه این محصولات در اصفهان پلاست عرضه نشده اند. 


کوپلینگ ایجنت برای ABS/PC با نام AP Denka از جمله محصولات جدید ما است و کارشناسان Denka ژاپن اوایل ژانویه برای کار تخصصی در این زمینه به ایران می آیند. محصول جدید دیگر ایمپکت مودیفایر برای کریستال (GPPS) است که بی آنکه شفافیت GPPS را تغییر دهد خواص ضربه را بهبود می دهد. این محصول نیز متعلق به شرکت Denka است. طی بازدید این شرکت در ژانویه این محصول نیز مطرح می شود. منتها به نظر من نمایشگاه کشش ارائه چنین محصولاتی را نداشته است. چون خصوصا در این دو روز آخر نمایشگاه بازدیدکنندگان اکثر از عامه مردم بوده اند که شاید برای پر کردن اوقات فراغت خود به نمایشگاه سر زده اند. 

البته مشتری های خود را هم داشتیم. همچنین مشتریانی که مواد ما را به اسم ما نمی شناختند توانستند در نمایشگاه ما را پیدا کنند. هرچند در مقایسه با ایران پلاست تعداد محدود بوده است. 
با توجه به اینکه این دومین دوره حضور ما در اصفهان پلاست است میزان رضایت ما متوسط بوده است. از لحاظ فروش و فنی نمایشگاه متوسط و متوسط رو به پایین بوده ولی از لحاظ برگزاری بد نبود و من مشکل خاصی را ندیدم. بعید می دانم در اصفهان پلاست های بعدی شرکت کنیم چون به نسبت هزینه ای که می شود سودآوری ندارد. مگر اینکه نمایشگاهی دیگری در سال نباشد، در آن صورت نمایشگاه اصفهان پلاست را به حضور خود اختصاص می دهیم.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا