اخبار

اصفهان پلاست: حرکت کیمیاران به سوی تولید استابیلایزرهای بهداشتی

بسپار می نویسد، محمدتقی غیاثی مدیرعامل کیمیاران در حاشیه اصفهان پلاست از حرکت این شرکت به سمت تولید استابیلایزرهای بهداشتی خبر داد. 


بسپار- آقای غیاثی امسال محصول جدیدی در اصفهان پلاست ارایه داده اید؟ 
ما به دلیل بخش تحقیق و توسعه توانمند خود هر روز محصولات جدیدی ارائه می دهیم و به سمت ساخت استابیلایزرهای پایه بهداشتی می رویم. هر سال سعی داریم بهتر از سال گذشته باشیم و در هر نمایشگاه محصولات خود را با کیفیت بهتری ارائه کنیم. مواد شیمیایی حد و مرزی برای کیفیت نمی شناسند و تلاش داریم هرچه سریعتر به کیفیت جهانی برسیم. صنعت ما در کیمیاران بومی است و افتخار می کنیم که هیچ کمک خارجی نداشتیم. امیدواریم در پساتحریم اگر سیاست های شرکت ایجاب کند، لایسنس معتبر خارجی بگیریم. 

بسپار- نمایشگاه را چطور ارزیابی می کنید؟ در دورهای بعدی اصفهان پلاست شرکت خواهید کرد؟ 
ما از بدو تاسیس نمایشگاه در ان شرکت داشته ایم. نمایشگاه دهم پلاستیک اصفهان را از لحاظ مدیریت، استقبال و غرفه گذاران خوب ارزیابی می کنم. سیاست شرکت کیمیاران شرکت در کلیه نمایشگاه ها است. امسال وضعیت ایران پلاست در ابهام است و نمی دانیم چه باید کرد، البته تابع نظر جمع صنایع پلاستیک هستیم. 

بسپار- هیات خارجی در نمایشگاه دیدید؟ 
یکی دو مهمان عراقی داشتیم که از ما برای سرمایه گذاری در نجف و بغداد دعوت کردند. اما سرمایه به جای امن می رود. ما به عنوان تولیدکننده صادرات خوبی به عراق داریم اما متاسفانه به علت نا امنی در صادرات اختلال به وجود می آید. اما اگر عراق امن شود، به عنوان کشور همسایه ما مکان خوبی برای تولید لوله و استابیلایزر است. صنایع دیگر هم می توانند از این شرایط بهره ببرند. چون عراق بازار گسترده و خامی است که می توان از آن بهره برد. 

بسپار- و در پایان؟ 
از مجله بسپار و مدیریت خوب ان تشکر می کنم که نظرات صاحبان صنایع را به گوش مسوولین می رسانید و پا به پای صنعت در جهت اطلاع رسانی حرکت می کنید و سعی می کنید نکات قوت صنعت پلاستیک را منتشر کنید و نقاط ضعف را با تذکرهای آموزنده اصلاح کنید تا صنعتی مستقل و فراگیر در کشور و خارج از کشور داشته باشیم. 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا