اخبار

اصفهان پلاست امیدوار به حضور هیات های خارجی و استقبال آخر هفته

بسپار می نویسد، در روز اول اصفهان پلاست مصاحبه کوتاهی با علی شالباف مجری نمایشگاه داشتیم. وی با اعلام حضور هیات ارمنستانی، نسبت به افزایش استقبال خوشبین بود. 


شالباف در روز اول از شرایط حاکم راضی بود، البته قضاوت در مورد موفقیت نمایشگاه را باید موکول به پایان نمایشگاه و پس از نظرسنجی از شرکت کنندکان کرد. در ادامه مشروح مصاحبه بسپار با علی شالباف را خواهید خواند. 

بسپار: خسته نباشید جناب شالباف، ارزیابی شما از اولین روز نمایشگاه؟ 

شالباف: امروز با توجه به اینکه روز اول نمایشگاه بود و معمولا روز اول نمایشگاه ها از استقبالی که مورد انتظار است برخوردار نیست.با اینحال روز اول نمایشگاه خیلی خوب بوده و این تنها نظر من نیست. در صحبتی که با مهندس شاکری در سالن نقش جهان داشتم وی به من از رضایت همکاران از نمایشگاه در صحبت های رد و بدل شده بین آنها خبر داد. پیش بینی من این است که چون در شهرستان و بویژه اصفهان بازدید در آخر هفته خوب است با استقبال خوبی مواجه شویم. 

بسپار : با توجه به حضور شما به عنوان مدیریت در چندین دوره نمایشگاه اصفهان پلاست فعال بوده اید فکر می کنید این دوره چه مزیتی نسبت به دوره های پیش دارد ..در مقایسه با سایر نمایشگاه های داخلی مزیت اصفهان پلاست چیست 

شالباف: قضاوت در این باره باید بر عهده شرکت کنندگان باشد و من نمی توانم در این باره نظری بدهم. نمایشگاه اصفهان پلاست متاسفانه محدودیت متراز دارد، با اضافه شدن سالن چهارم از نظر مساحتی نمایشگاه بزرگتر شده و تعداد شرکت کنندگان بیشتر شده است. مهمترین مزیت دهمین دوره از نظر من این نکته است که امسال همفکری و تعامل خوبی با تشکل ها، شرکت کنندگان، مجلات تخصصی و رسانه ها و ذی نفعان این صنعت داشتیم و به نتیجه مطلوبی رسیدیم. در واقع به یک بلوغ فکری رسیده ایم و خیلی خوب نیازهای همدیگر را متوجه شویم. امروز در جلسه افتتاحیه بسیاری از نمایندگان تشکل ها اذعان داشتند که اگر زیر ساخت ها محیا بود اصفهان پلاست می توانست با مساحت 20 هزار متر مربع برگزار شود. بویژه با مسائلی که هم اکنون برای ایران پلاست بوجود آمده است. امیدوارم ضمن حفظ و بقای ایران پلاست به عنوان یک نمایشگاه کلی، اصفهان پلاست نیز بنا به تشخیص فعالین صنعت به جایگاهی برسد که بتوانیم در چنین مساحتی برگزارش کنیم. 

بسپار: در خصوص حضور هیات های خارجی توضیح دهید 

شالباف: از هیات های مختلفی دعوت کرده ایم. با کمک دفتر صنایع تکمیلی پتروشیمی و انجمن ها حضور هیاتی از ارمنستان قطعی شده است. دعوت هایی نیز برای هیات ها از کشورهای عراق و افغانستان با کمک تشگل ها ارسال شده است. حتی اقامت و شرایط حضورشان را نیز تقبل کرده ایم و چند هیات اعلام آمادگی برای حضور کرده اند. امیدوارم همه آنها در نمایشگاه حاضر شوند. مهمترین نکته برای ما این است که صرفا بازدید نباشد و بلکه به عقد قراردادهای تجاری و صادرات مندرج شود 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا