اخبار

استقبال قابل پیش بینی از نمایشگاه تهران پلاست/ مدیر نمایشگاه توپ را به زمین شهر آفتاب انداخت/ سکوت سنگین تشکل ها

بسپار می نویسد، دکتر علی خاکسار مدیر نمایشگاه تهران پلاست در گفت و گویی کوتاه با بسپار از استقبال صورت گرفته از نمایشگاه گفت. وی پاسخگویی درخصوص شبهات مطرح شده در مورد قیمت واگذاری غرفه ها را البته به شهرآفتاب سپرد و عدم افشای جزییات قراردادهای فیمابین آرسا و شهرآفتاب را از جمله مفاد آن اعلام کرد. 

 

بسپار- آقای دکتر روند فعلی برگزاری نمایشگاه به چه صورت است؟ چه انجمن هایی تاکنون مشارکت کرده اند؟ چه مقدار فضا واگذار شده است؟ چند شرکت ثبت نام کرده اند؟

خاکسار: روند برگزاري نمايشگاه طبق برنامه از پيش تعيين شده در حال انجام هست و متقاضياني زيادي هستند كه در حال انجام مراحل ثبت نام و جانمايي هستند. 

استقبال خيلي خوبي از طرف شركتها و كارخانجات در زمينه هاي مختلف از جمله ماشين سازها، پتروشيمی، مواد اوليه و محصولات نهايي انجام شده است.

از انجمنهايي كه در حال مذاكره هستيم،  انجمن ماشين سازان و تجهیزات پلیمری همكاري موثري را شروع كرده اند و در حال ثبت نام اعضا هستند. البته ما به تمام تشكلها و انجمنهايي كه فعال هستند، درخواست همكاري داده ايم و منتظر بررسي مديران و ارائه پيشنهادات و راهكارهايشان هستيم.


بسپار-چند پتروشیمی و چند شرکت تولیدکننده ماشین آلات فضا گرفته اند؟

خاکسار: بعد از تصميم انجمن ماشين سازان جهت حضور در نمايشگاه از دو روز قبل اعضا مشغول ثبت نام در وب سايت نمايشگاه هستند و ستاد اجرايي نمايشگاه در حال تكميل فرايند  ثبت نام و جانمايي هستند و پيش بيني مي شود دست کم ٤ هزار متر مربع از فضاي نمايشگاه توسط اعضاي انجمن ماشين سازان اشغال شود. ضمن اينكه جهت هماهنگي بيشتر شركتهاي واردكننده و غير عضو ماشین ساز هم از طريق انجمن مذكور ثبت نام مي شوند. 

در خصوص پتروشيمي ها هم مذاكرات خوبي داشتيم و به زودي خبرهاي خوبي جهت مشاركت فعال آنها ارائه خواهد شد.

بسپار-برنامه های جنبی نمایشگاه چیست؟

خاکسار: برنامه هاي زيادي براي موثرتر بودن حضور شركت كننده ها و بازديد كننده ها در نمايشگاه خصوصا در حوزه اطلاع رساني انجام شده است. از جمله تبليغات موضوعي و تخصصي، ثبت نام بازديد كننده ها، دعوت از بزرگان و مقامات دولتي جهت بازديد از نمايشگاه، اختصاص امكانات براي خدمات اداري و پذيرائي غرفه داران، نشستهاي تخصصي، راه اندازي ستاد خبري نمايشگاه و … است.

بسپار-برای جذب بازدیدکننده چه برنامه هایی دارید؟

خاکسار: براي جذب بازديد كننده ها برنامه هاي متنوع و موازي تدوين شده و در حال اجراست.

به غير از برنامه هاي عمومي تبليغات در شبكه هاي اجتماعي، نشريات و .. حدود ده بيلبرد تبليغاتي در شهر تهران و در مسير تردد فعالين اين صنعت نصب خواهد شد. همچنين بيلبردهايي در شهركهاي صنعتي فعال صنعت پلاستيك در استانهاي مختلف نصب خواهد شد و ما اميد داريم بتوانيم همكاري خوبي با مديران شهركهاي صنعتي كل كشور در این زمینه داشته باشیم.

همچنين تمام بازديدكننده هاي نمايشگاه در بدو ورود ثبت نام خواهند شد و در طي روزهاي برپايي نمايشگاه و بعد از آن ارتباط موثري بين غرفه داران و بازديد كتننده نمايشگاه سازماندهي مي شود.


بسپار- گفته می شود که مدیریت شهر آفتاب غرفه ها را متری 5000 تومان به مجری واگذار کرده و مجری در ازای 130 هزار تومان به مشارکت کنندگان می فروشد؟ آیا تایید می کنید؟

خاکسار: در خصوص قيمت و تاريخ هم ما تابع قرارداد في مابين برگزار كننده و شهر آفتاب هستيم.

 وی از بسپار خواست که پاسخ خود را از مدير پايگاه اطلاع رساني شهر آفتاب به عنوان فصل الخطاب بگیرد. بسپار نیز طی تماسی سوالات خود را مطرح نموده و منتظر پاسخ است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا