اخبار

از پدیده های پلیمری و رنگی عکس بگیرید و جایزه ببرید!

بسپار می نویسد، دومین دوره مسابقه بین‎المللی عکاسی از پدیده های پلیمری و رنگی با هدف پیوند میان هنر و صنعت به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود. 

به گزارش ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دبیر مسابقه عکاسی از پدیده های پلیمری و رنگ گفت: روزانه با پدیده های گوناگونی چون طلوع و غروب خورشید و انعکاس و انتشار نور روی سطوح مواجه می شویم که ارتباط مستقیمی با پدیده های پلیمری و رنگی دارد. طاهره تقوی افزود: با توجه به توسعه صنعت پلیمر و رنگ و ارتباط تنگاتنگ هنر عکاسی و علم رنگ، برگزاری دومین مسابقه بین المللی عکاسی از پدیده های پلیمری و رنگی (PCSP) در دستور کار دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر قرار گرفت. 

وی این مسابقه را فرصتی برای نمایش هنر عکاسان در حوزه پدیده های پلیمری دانست و گفت: این مسابقه در سه بخش ماکرو، میکرو و عکاسی با تلفن همراه طراحی شده و شرکت کنندگان می توانند حداکثر پنج قطعه عکس به صورت سیاه و سفید یا رنگی به این مسابقه ارسال کنند که عکس های ارسالی باید با فرمت JPG و با کیفیت حداقل 3 مگاپیکسل روی سایت مسابقه بارگذاری شود. 

تقوی با تاکید بر این که دریافت آثار تنها از طریق سایت مسابقه عکاسی پدیده های پلیمری امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان موظفند در صورت راهیابی آثار به نمایشگاه، اصل فایل را با کیفیت مناسب برای چاپ با رزولوشن dpi 300 برای دبیرخانه مسابقه ارسال کنند و آثار ارسالی نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، قاب، تاریخ، واتر مارک، لوگو یا هرگونه نشانه های تصویری باشد.
وی ارائه توضیحات برای تمامی آثار را از دیگر شرایط برگزاری این مسابقه نام برد و یادآور شد: در صورت کپی بودن عکس ارسالی، عکس مورد نظر از مسابقات حذف شده و امتیاز منفی برای گروه شرکت کننده لحاظ می شود. 

دبیر دومین دوره مسابقه بین‎المللی عکاسی از پدیده های پلیمری و رنگی، زمان برگزاری نمایشگاه و اعلام نفرات برگزیده این رقابت ها را هفته اول آذر ماه امسال اعلام کرد.
در بخش اعطای جوایز، به نفر اول لوح تقدیر و تندیس مسابقه به همراه 100 دلار، نفر دوم لوح تقدیر به همراه 70 دلار و نفرسوم لوح تقدیر به همراه 50 دلار تعلق خواهد گرفت. 

 

http://aut-pcsp.ir/vestibulum-commodo-volutpat-laoreet/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا