اخبار

از اکسترودرکامپاندرهای Useon extrusion در ChinaPlas 2018 رونمایی شد

بسپار/ایران پلیمر اکسترودرهای کامپاندر جدید کمپانی Useon extrusion  از بهینه سازی و تغییراتی در عمل برخوردار شده که از جمله آن می توان به داشتن هیترهای کارتریجی آلمانی -به صورت میله ای-  اشاره کرد.

این تغییر، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و بالا رفتن دقت هیترها شده و موجب انتقال دمای بهینه به پلیمر می شود.

 

از موارد دیگر می توان به سیستم شاسی اشاره داشت که در بغل دستگاه طراحی شده و تغییرات دمایی و تلورانس کمتری را در سیلندر ماردون مشابه دستگاه های آلمانی به همراه دارد.

سیستم برش واترینگ جدید بدون شفت که به صورت مستقیم روی تیغه قرار دارد و فشار تیغه را به صورت پنوماتیک تنظیم می کند که ثبات زیادی را بدون لرزش برای کار به همراه دارد و از طول عمر بالای اقتصادی نیز برخوردار است.

این دستگاه دارای گیربکس های گشتاور  بالا دارای 10/3 نیوتن متر  ساخت خود این کمپانی است که برای کامپاند پلاستیک های مهندسی بسیار مناسب و دارای طول عمر زیاد با کارکرد مطمئن  است.

سیستم چرخش آب دور  سیلندر و ماردون این دستگاه دارای 2 پورت در هر زون است و تبادل دما و گردش آب به دور سیلندر را بسیار سریع و بهینه انجام می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت ایده صنعت آتبین نمایندگی رسمی Useon extrusion  در ایران با شماره 88095006 تماس بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا