اخبار

اختصاص ۳۰‌ درصد از عوارض ارزش افزوده دریافتی از واحدهای تولیدی به تکمیل طرح‌های نیمه تمام

بسپار/ایران پلیمر سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که براساس مصوبه امروز این کمیسیون 30 درصد از عوارض ارزش افزوده دریافتی از واحدهای تولیدی صرف تامین زیرساخت‌ها و ارائه خدمات آنها و تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌شود.

محمدمهدی مفتح گفت: طرح اصلاح بند (ب) ماده (6) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه با حضور طراح و مسئولانی از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: براساس بخشی از این طرح 30 درصد از عوارض ارزش افزوده موضوع اجزای (1) و (2) دریافتی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌ها برای تامین زیرساخت‌ها و ارائه خدمات آنها و تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، در اختیار شرکت شهرک های صنعتی استان قرار می‌گیرد.

مفتح ادامه داد: همچنین پنج درصد از مبلغ موضوع سهم سی درصد شهرک‌های استان جهت ارائه خدمات مربوطه در همان شهرک ها در اختیار شرکت‌های خدماتی موضوع قانون نحوه واگذاری، مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: بعد از بحث و بررسی در این نشست مقرر شد کمیته‌ای با حضور اعضای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه برای انجام کار کارشناسی و اصلاحات لازم تشکیل شود تا بعد از اقدامات لازم، طرح اصلاح بند (ب) ماده ۶ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه به صحن علنی ارائه شود.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا