اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ PPG پوشش پودری نوشتار ناپذیر جدیدی را معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا بسپار / ایران پلیمر PPG در PaintExpo 2022 محصول جدید PPG ENVIROCRON P8 Series Anti-Graffiti coating را معرفی کرد.

PaintExpo 2022 در تاریخ 26 تا 29 ماه April در Exhibition Centre در Karlsruhe آلمان برگزار شد. این محصول جدید یک پوشش هیبریدی می باشد که در برابر قویترین شوینده ها و مواد شیمیایی مقاوم می باشد. این محصول طوری طراحی شده است که هیچگونه اثری از آسیب سطحی یا نوشته باقی نمی ماند. از آنجا که این محصول بدون استفاده از عوامل بلوکه کننده ساخته شده است، PPG ENVIROCRON P8 Series Anti-Graffiti coating فاقد مواد سرطانزا و سمی (CMR) می باشد. معمولا در سایر محصولات مشابه این مواد سمی وجود دارد. این پوشش نوشتار ناپذیر جدید به آسانی تمیز می شود و دارای مقاومت ضربه خوب و الاستیسیته بالا می باشد. این محصول دارای پایداری عالی در برابر زرد شدن در حین فرآیند پخت می باشد.

این پوشش پودری جدید در کاربرد های مختلفی قابل استفاده می باشد که عبارتند از: -حمل و نقل عمومی: حفاظت طولانی مدت در برابر نوشته های ناخواسته جهت مترو، قطار ها، اتوبوس ها و سایر موارد. – موسسات عمومی: حفاظت مبلمان، میز و صندلی در مدارس، کلاس های درس و دانشگاهها – محیط های بهداشتی: حفاظت عالی در برابر مواد شیمیایی این محصول را برای استفاده در مبلمان، تجهیزات فنی – پزشکی و تجهیزات آزمایشگاه، در بیمارستان ها مناسب می سازد. نمایشگاه دو سالانه PaintExpo آخرین بار در سال 2018 برگزار گردید و پس از لغو آن در سال 2020 به دلیل شیوع COVID 19، این نمایشگاه امسال در سال 2022 برگزار گردید. به گفته Michael Shukov مدیر PPG در اروپا، افریقا و خاورمیانه، برگزاری نمایشگاه PaintExpo باعث ارتباط مستقیم با مشتریان می شود و برای دو طرف بسیار مفید می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا