اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ BASF بزرگترین واحد تولید محصولات آماده‌سازی سطح را در چین افتتاح می‌کند

بسپار / ایران پلیمر واحد surface treatment global business در BASF’s Coating division که تحت نام تجاری Chemetall فعالیت می‌کند افتتاح واحد تولیدی پیشرفته مواد آماده سازی سطوح در Pinghu City, Zhejiang Province را جشن می‌گیرد. این واحد در زمینی به مساحت 60000 متر مربع تاسیس شده است.

این کارخانه اولین واحد تولیدی BASF در منطقه اقتصادی بندر Dushan و بزرگترین کارخانه آماده سازی سطوح در جهان می‌باشد. به گفته Uta Holzenkamp رئیس Coating Division, BASF‌، این شرکت افتتاح کارخانه جدید آماده سازی سطوح در Pinghu را جشن گرفته است. با افتتاح این کارخانه‌، شرکت BASF به مشتریان خود دسترسی بهتری پیدا می کند و می‌تواند محصولاتی بر طبق نیاز‌های آنها تولید و عرضه کند. هدف BASF این است که به یک شرکت پیشرو در زمینه فناوری آماده سازی سطوح تبدیل شود و بتواند محصولات جدید و با کیفیت بالا جهت مشتریان در صنایع مختلف و در بازار‌های اصلی در حال رشد مثل چین عرضه نماید. استراتژی شرکت BASF تولید در محل مصرف مشتریان می‌باشد.

چین بزرگترین بازار جهانی مواد شیمیایی می‌باشد. به همین دلیل BASF برای بهبود بازار خود بر روی سرمایه‌گذاری در چین تمرکز کرده است. آسیا-اقیانوسیه پر رشد ترین بازار آماده سازی سطوح در جهان می‌باشد و چین حدود 50 درصد بازار آسیا را به خود اختصاص داده است. به گفته Cazabeau با تولید محصولاتی مثل Oxisilan در چین، هزینه ارسال محصولات به مشتریان بطور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. محصولات کارخانه جدید جهت آماده سازی سطوح شامل خودرویی، کلاف‌های فلزات، هواپیمایی، آلومینیوم و شیشه قابل استفاده می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا