اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/Allnex رزین پلی استر جدیدی با دمای پخت پایین معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Allnex تولید یک رزین پلی استر جدید با دمای پخت پایین را آغاز کرده است. این رزین جدید که با نام تجاری CRYLCOAT 2435-6 به بازار عرضه می شود جهت تجهیزات کشاورزی و تجهیزات راه و ساختمان (ACE) استفاده می شود و دارای blooming resistance عالی می باشد.

جهت بازار ACE دمای پخت پایین دارای اهمیت زیادی می باشد. در کاربرد هایی که پوشش بر روی زیرآیند های فولادی ضخیم اعمال می شود (مثل تراکتور ها، کامیون ها و تریلر ها) نیاز به محصولی می باشد که در دما های پایین تر پخت می شوند. زیرا زمان زیادی طول می کشد تا این قطعات فولادی ضخیم حرارت را جذب کرده و دمای آنها به دمای لازم برای پخت برسد. CRYLCOAT 2435-6 یک پوشش پودری مناسب برای بازار ACE می باشد.

دمای پخت پایین به همراه جریان پذیری خوب و انعطاف پذیری عالی، اجازه می دهد تا پخت بخوبی انجام شود بدون آنکه بر روی خواص مقاومت در برابر آب جوش و blooming resistance تاثیر منفی ایجاد گردد. در نتیجه پوشش نهایی در برابر شرایط خارجی مقاومت خوبی خواهد داشت. این پوشش ها سطحی با ظاهر عالی ایجاد می کنند که دارای دوام طولانی می باشد.

مزایای CRYLCOAT 2435-6 عبارتند از:

– blooming resistance عالی

–جریان پذیری خوب

– انعطاف پذیری عالی

– مقاومت آب و هوایی خوب.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا