اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Allnex اعلام کرد که شرکت DRC را خریده است

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر allnex اعلام کرد که کارخانه Mahad Manufacturing و بخش رزین های پوشش ها را از D.R.Coats Ink & Resins Pvt.Ltd. (DRC) خریده است. این انتقال استراتژیک همکاری با مشتریان داخلی و منطقه ای، تامین کنندگان و شرکای فنی را افزایش داده و به توسعه محصولات جدید کمک خواهد کرد.

DRC یک شرکت خانوادگی می باشد که در سال 2003 تاسیس شده است. در ابتدا ظرفیت تولید سالانه آن کمتر از 140 تن بود. در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه آن حدود 15000 تن می باشد. محصولات این شرکت به بیش از 35 کشور جهان صادر می گردد. برای allnex سایت Mahad اولین کارخانه در هند می باشد که متعلق به این شرکت می باشد. بدین ترتیب allnex قادر خواهد بود فناوری های جدید و بهبود یافته را مطابق با نیاز های بازار های داخلی توسعه دهد. این واحد تولیدی در یک منطقه صنعتی واقع در Mahad MIDC, Maharashtra واقع شده است. در ابتدا allnex بر روی تولید افزودنی ها و رزین های مایع شامل الکید ها، اکریلیک ها، آمینو رزین ها و رزین های پلی استر تمرکز خواهد کرد.

Allnex قصد دارد در آینده خطوط تولید را به گروه های شیمیایی دیگری توسعه دهد. محصولات DRC که با نام های تجاری Drokryl، Drokyd، Droplas و Dromel به بازار عرضه می شوند بخشی از این قرارداد می باشند و در محصولات allnex ادغام خواهند شد. به گفته Benoit De Becker نایب رئیس شرکت allnex این انتقال گام مهمی در جهت استراتژی allnex در آسیا می باشد. هند یکی از بزرگترین بازار ها در آسیا و یکی از کشور های با رشد سریع در جهان می باشد. این سرمایه گذاری موقعیت allnex را در بازار های هند استحکام خواهد بخشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا