اخبار

اختصاصی بسپار/ AGC ظرفیت تولید رزین های فلوئورو پلیمر خود را افزایش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر AGC Chemicals Americas Inc. (AGCCA) اعلام کرد که قصد دارد واحد تولیدی Thorndale, Pennsylvania را توسعه بدهد. بر این اساس فضای اداری، آزمایشگاه کنترل کیفیت و خطوط تولید تا 50 درصد توسعه پیدا خواهند کرد.

توسعه این واحد تولیدی به منظور افزایش قابلیت های تولید و تامین نیاز های در حال رشد مشتریان انجام گرفته است. در سال 2021 شرکت AGC Japan واحد Global Compounds business را تاسیس کرد. دفتر مرکزی آن در Exton,Pennsylvania قرار دارد. AGC کارخانه Thorndale را جهت توسعه این بخش و تامین نیاز های مشتریان در صنایع حمل و نقل، هوایی، انرژی، نیمه هادی ها، پوشش ها و سایر صنایع طراحی کرده است.

کار ساخت آن در ماه December سال 2021 آغاز شد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در ماه July سال 2023 تکمیل خواهد شد. AGCCA تولید کننده و فروشنده محصولات فلوئورو پلیمر شامل رزین های فلوئورو پلیمری Fluon، ترکیبات و مواد فلوئورینه Fluon+ و فلوئورو الاستومر های AFLAS می باشد. این شرکت فروشنده مواد شیمیایی ویژه شامل حلال های فلوئورینه AsahiKlin، رزین های LUMIFLON FEVE، مواد دافع آب و روغن AsahiGuard E-Series، افزودنی های سیلیکای SOLESPHERE، پلی ال ها برای پلی اورتان ها، فلوئورو پلیمر های آمورف Cytop و مواد واسطه فلوئوره جهت استفاده در محصولات کشاورزی و داردسازی نیز می باشد. این شرکت مواد ویژه FORBLUE ion exchange membranes، فیلم های Fluon ETFE و فیلم های F-CLEAN را هم ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا