اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ BERRY GLOBAL و توافق برای تامین PP بازیافتی شیمیایی از Borealis

گروه ترجمه و  تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر تولیدکننده آمریکایی بسته بندی Berry Global گفته است که به توافق نامه ای با گروه پلی الفین اتریشی Borealis، به منظور تامین PP بازیافتی شیمیایی دست یافته، اما این شرکت، به جز تاریخ دریافت اولین محموله، جزئیات دیگری درباره این پیمان منتشر نکرده است. شرکت Berry بر آن است تا 10 درصد از مواد مصرفی برای تولید بسته بندی را به مواد بازیافتی –به منظور دستیابی به هدف استراتژی زیست پایداری 2025- تغییر دهد.
در پایان سال 2020، این شرکت به توافقی با گروه انرژی و پتروشیمی اسپانیایی Repsol، به منظور تامین PP بازیافتی شیمیایی دست یافت. در آینده شرکت Repsol، از مجموعه Recicles خود، پلی الفین با تاییدیه ISCC را به شرکت Berry عرضه خواهد کرد.
شرکت Berry گفته است از این گونه PP برای تولید بسته بندی مواد خوراکی برای شرکت های معروف بین المللی استفاده خواهد شد. این محصول در یکی از کارخانه های Berry در اروپا تولید خواهد شد. شرکت Borealis نیز PP مذکور را در سوئد تولید خواهد کرد.
به عنوان بخشی از برنامه EverMinds، شرکت Borealis مدتی بر توسعه فناوری ها و محصولاتی، از جمله گروه ماده Brocycle C بازیافتی شیمیایی، تمرکز کرده تا سنت تبدیل اقتصاد خطی به چرخشی، را حمایت کند.
هم اکنون این شرکت ساخت کارخانه ای، به منظور بازیافت شیمیایی ضایعات پلاستیکی مصرف شده، در مجموعه خود در سوئد را مد نظر دارد. برای انجام این کار، با همکاری شرکت سوئدی Stena Recycling، یک پروژه امکان سنجی در حال انجام است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا