اخبار

اختصاصی بسپار/ 219 هزار نفر از نمایشگاه مجازی CHINAPLAS 2022 بازدید کردند

بسپار/ایران پلیمر CHINAPLAS اولین نمایشگاه پلاستیک و لاستیک در سطح جهانی است که یک نمایشگاه مجازی برگزار کرده است.
پیشرفت COVID-19 و محدودیت سفر هم مانع از اتصال این صنعت به کاربران جهانی و گرد هم آمدن بیش از 4000 تامین کننده پلاستیک و لاستیک با کیفیت بالا از سراسر جهان به صورت آنلاین نشد.
CHINAPLAS به سرعت برای سازماندهی اولین نمایش مجازی نوآورانه خود با نمایش پیشرفت فناوری از طریق ویدیوها، تصاویر و متن اقدام کرد. کاربران می توانند به بیش از 5000 راه حل و اطلاعات محصول بدون مرزهای جغرافیایی و محدودیت از برنامه های شلوغ دسترسی داشته باشند. با دریغ نکردن از هیچ تلاشی برای برنامه ریزی و ارائه نمایش مجازی و مجموعه ای از خدمات نوآورانه، بدون شک ارتباط بین تامین کنندگان و خریداران در دوران پس از همه گیری تقویت خواهد شد.
در طول نمایش مجازی، بیش از 30 درصد از بازدیدکنندگان از خارج از کشور بودند و 20 کشور برتر خارج از کشور از پاکستان، هند، ایالات متحده امریکا، مالزی، فیلیپین، مکزیک، ویتنام، اندونزی، کره جنوبی، برزیل، ژاپن و تایلند، ایتالیا، انگلستان، مصر و … که حاکی از تقاضای بالای خریداران بالقوه در سراسر جهان است.

برای آغاز همکاری تجاری، بیش از 40 جلسه کسب و کار الکترونیکی با خریداران و تامین کنندگان خارج از کشور سازماندهی شد. همه تامین کنندگان مایلند دوباره در Business e-Match شرکت کنند. خدمات باکیفیت با اجرای روان رابط و خدمات ترجمه حرفه ای در Business e-Match به آنها کمک کرد تا شبکه تجاری خود را گسترش دهند. یک خریدار ویتنامی برای تطابق بیشتر کسب‌وکار بلافاصله پس از پیوستن به رویداد، درخواست‌های منابع بیشتری را با سازمان‌دهنده به اشتراک گذاشته است. علاوه بر این، یکی از خریداران از اندونزی علاقه شدید خود را به فناوری جدید بازیافت پلاستیک، که می تواند بهره وری را که به تازگی توسط تامین کننده ارائه شده است، افزایش دهد، ابراز کرده است و مایل است با تامین کنندگان بیشتری برای بررسی ملاقات کند.

صاحبان برند و کارشناسان ارشد دیدگاه هایی را به اشتراک می گذارند
در طول نمایشگاه مجازی، بیش از 40 مالک برند و کارشناسان ارشد از صنایع مختلف به داغ ترین روندها پرداخته و نظرات حرفه ای خود را با بیش از 30 هزار شرکت کننده به صورت آنلاین در وبینارها و Factory iVisit به اشتراک گذاشته اند، از اقتصاد  و بازیافت گرفته تا نوآوری در طراحی صنعتی و هوشمندسازی خودرو.
اقتصاد چرخشی تأثیر زیادی بر صنایع جهانی پلاستیک و لاستیک دارد. این نه تنها یک موضوع داغ در همه محافل است، بلکه یک بازار جدید و عظیم 100 میلیاردی است. دکتر Karlheinz Hausmann، مدیر هیئت مدیره CEFLEX  گفت: “طراحی خوب پایه ای است که اقتصاد چرخشی بر آن بنا شده است. اگر بسته‌های انعطاف‌پذیر توسط Design-for-Recycling (D4R) «قابل بازیافت» شوند، اقتصاد دایره‌ای امکان‌پذیر است.»

ابزار تجزیه و تحلیل دیجیتال به شرکت ها کمک می کند تا جهت های توسعه را پیاده سازی کنند، منابع را تخصیص دهند و به سمت دیجیتالی شدن بروند. لئو ژانگ، مدیر فروش دیجیتال شرکت Engel Machinery (شانگهای)، در انجمن الکترونیکی Industry 4.0 Factory of the Future به اشتراک گذاشته است: “ما در حال تجربه یک انقلاب صنعتی جدید هستیم. برای صنعت تزریق، این یک انقلاب دگرگونی از دیجیتالی شدن به تولید هوشمند و مواجهه با چالش های افزایش مستمر تقاضا در زمینه صرفه جویی در انرژی، حفاظت از محیط زیست، پیچیدگی محصول و به حداکثر رساندن کارایی ماشین آلات  است. سیستم های دستیار هوشمند می توانند به دنبال صرفه جویی در مقیاس و گسترش قابلیت ها باشند و الزامات مربوط به آن را برآورده سازند. پیچیدگی، ثبات و سازگاری محصول.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا