اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ کتاب Resins for Water-Borne Coatings منتشر شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر امروزه پوشش های water-borne، مواد استانداردی برای بسیاری از کاربردها بوده و روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود. کتاب چاپی جدید با نام Resins for Water-Borne Coatings مروری همه جانبه بر دانش اولیه و آخرین فناوری های این رزین ها را ارائه می دهد.
این کتاب توسط Jaap Akerman و Dirk Meslach نوشته و در جولای 2021 برای اولین بار چاپ شده است. در این کتاب به خوانندگان موقعیت آشنایی کامل با جنبه های مختلف پوشش های water-borne، از تولید تا خواص و ویژگی های خاص آنها در مصارف مختلف، داده خواهد شد. خواندن کتاب Resins for Water-Borne Coatings، با توجه به تغییر آهسته پوشش ها و رزین های Solvent-borne به پوشش های water-borne، برای هر فرمول نویسی که خواهان افزایش دانشش است، واجب می باشد.
نویسندگان در این کتاب در مورد جنبه های مهم تبدیل پوشش های حلالی به آبی در 40 تا 50 سال گذشته پرداخته، نگاه عمیق تری به جنبه های کلیدی و تئوری های موجود در پس زمینه تولید، خواص و کاربردهای این رزین ها کرده و مرور جامعی بر چگونگی استفاده آنها در پوشش های water-borne را ارائه داده اند.

خرید آنلاین کتاب از طریق این لینک امکانپذیر است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا